ציליה לים: כיצד לבחור את הצילייה הטובה עבורנו

ציליה לים: כיצד לבחור את הצילייה הטובה עבורנו

אין זה סוד שחלק גדול מתקופת האביב והקיץ ולעיתים גם הסתיו, אנחנו מבלים בחוף הים. מאחר ומזג האוויר מאפשר זאת ובישראל יש חופים מרהיבים, אז באופן טבעי אנחנו מנסים לבלות כמה זמן שאנחנו יכולים בחוף, בין אם זה בסופי שבוע, חופשות או חגים.

על מנת ליהנות מהשהות שלנו בים, בוודאי אם אנחנו מתכוונים לשהות במקום מספר שעות, וסביר להניח שלפחות בחלקן תהיה שמש חזקה ומסנוורת, אז אנחנו משתמשים באמצעים שונים על מנת להגן על עצמנו. בין היתר, אנחנו משתמשים באמצעי הצללה שונים אשר מאפשרים לנו ליהנות מאזור מוצל, בו אנחנו יכולים לשכב או לשבת, כמה זמן שאנחנו רק רוצים מבלי לחשוש שהשמש תגיע אלינו, תסנוור אותנו ואף גרוע מכך.

ציליה לים הוא אחד האמצעים שעומדים לרשותנו לצורך הגנה מפני השמש. מדובר על בד לייקרה גדול, שאנחנו יכולים למתוח אותו מעלינו באמצעות משקולות ומוטות, בצורה כזו, בכל חוף בו נחליט לשבת, נוכל להתקין את המתקן, וליהנות מאזור מוצל ונעים.

ציליה לים הוא אמצעי מאוד נוח, מאחר והוא לא דורש מאיתנו הרבה. הוא לא דורש מאיתנו ידע טכני מיוחד, הוא לא דורש מאיתנו אמצעים מורכבים בשביל שנוכל להתקין אותו, הוא רק דורש מאיתנו שטח מסוים בו אנחנו יכולים להציב את הציליה עם כל מה שנדרש לשם כך, ובצורה כזו אנחנו יכולים מצל מושלם.

יתרון נוסף של ציליה לים הוא, שאנחנו יכולים להשתמש בו בכל מקום, בכל זמן, אנחנו יכולים לקחת אותו איתנו לכל מקום, אנחנו יכולים לנקות אותו בצורה פשוטה, הוא עמיד וחזק. אך אם אנחנו רוצים להשתמש בו בצורה נכונה, אנחנו צריכים לדעת מה לבחור וכיצד.

איך בוחרים את הציליה הנכונה בשבילנו

בשלב ראשון, אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו מחפשים ולשם מה. אנחנו צריכים לבחון מוצרי הצללה שונים ולראות מה הכי יכול להתאים לנו. בצורה כזו אנחנו נהנה ממוצר איכותי בו אנחנו יכולים לעשות שימוש כפי שאנחנו רוצים וצריכים.

בשלב השני, עלינו לבחון את הגודל של הציליה, איזה שטח הוא תופס. מאחר ואנחנו לא יודעים בהכרח איזה גודל של ציליה נצטרך בכל פעם כשנלך לים, מוטב לקנות משהו מעט יותר גדול ממה שנראה לנו הכרחי. מוטב לקנות ציליה שתתאים לכל המשפחה מבחינת גודל, זה הכי אידיאלי עבורנו.

בשלב השלישי, אנחנו צריכים לבחון את הבד, עד כמה הוא חזק, עמיד, וכיצד אנחנו צריכים לטפל בו. בין אם זה אומר, כיצד יש לכבס ולנקות אותו, כיצד יש לקפל אותו, איך שומרים עליו ועוד.

עוד דבר שאנחנו צריכים לבדוק זה כיצד מתקינים את הציליה, אך מקימים אותה, עד כמה זה נוח ופשוט, והאם ניתן לעשות את זה בכל מקום, לא רק בים אלא גם במקומות אחרים. כך נוכל להשתמש בה בכל מקום אליו נלך.

תמונה: pexels

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*