צילום מגנטים לאירועים

צילום מגנטים לאירועים

אירועים רבים בחיינו מצריכים מאתנו ארגון מאסיבי ודאגה לפרטים הקטנים ביותר, החל ממוסיקה, מקום שבו יתקיים האירוע, אוכל וכמובן אטרקציות שונות. אם נבחן לרגע את הדברים שאנשים זוכרים הכי הרבה מאירועים, נגלה שמדובר בפרטים הקטנים ביותר: מהי המנה העיקרית שהם אכלו, מהו שיר הסלואו שהתנגן באירוע או את קיר הדונט'ס המגניב שהיה שם וכו'. אם יש דבר אחד שהאורחים שלכם לא ישכחו זה את קיר המגנטים שיהיה באירוע שלכם.

מהו צילום מגנטים לאירועים?

צילום מגנטים לאירועים היא אטרקציה מלהיבה (ונחשבת ללא יקרה ביחס לאטרקציות אחרות שיוצעו לכם באירוע שלכם) אשר תייצר זיכרונות רבים וטובים של האירוע שלכם והאורחים שלכם יוכלו להגיע אל קיר המגנטים ולקבל במתנה את המגנט עם התמונה שלהם עליו. המגנטים יהיו באיכות גבוהה ולכן אלה יוכלו ליהנות ממזכרת מדליקה אותה יוכלו לתלות על המקרר בבית ולזכור אתכם ואת האירוע שלכם לטובה לעוד שנים ארוכות.

כיצד מתבצע צילום המגנטים בשטח?

צוות צילום מיומן ומקצוע יטמיע את עצמו בין האורחים שלכם וידאג לצלם ולתעד כל רגע יפה באירוע. הצוות יצלם את כל האורחים מבלי להשאיר אף אחד מקופח ויפתח מגנטים רבים ככל האפשר על קיר המגנטים על מנת שהאורחים יוכלו להגיע, להסתכל בנחת ולבחור את המגנט שהם הופיע עליו ולקבל אותו במתנה. מדובר באטרקציה מלהיבה המתאימה לכל אירוע: ימי הולדת, חתונה, בר/בת מצווה, בריתה, חינה ועוד. לאחר שצוות הצילום יצלם את האנשים ברגעים מיוחדים במהלך האירוע ויתפוס רגעים מצחיקים, מגניבים, יפים, רומנטיים ואחרים. הוא ינציח את התמונות על ידי פיתוח מגנטים במכונה קטנה המחוברת למחשב בעמדת שתותקן בשטח לטובת פיתוח התמונות.

כיצד ניתן לחסוך בהזמנת צילום מגנטים לאירועים מבלי לפגוע באיכות המגנטים?

אנשים רבים רוצים מאוד צילום מגנטים לאירועים אולם מחפשים לחסוך בכל הוצאה אפשרית (אפשר להבין אותם עם כל כך הרבה הוצאות על האירוע), אבל אטרקציה שבבסיסה היא במחיר סביר בהחלט היא לא מקום לחסוך בו. המהות של צילום המגנטים הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים וצוות צילום שהוא מספיק מקצועי כדי לתפוס רגעים מדהימים מהאירוע שלכם, להפיק תמונות חדות וכן מגנטים איכותיים שיחזיקו לאורך שנים רבות. אם אתם כן רוצים לחסוך בעלויות מבלי לפגוע באיכות המגנטים תוכלו לעשות חבילת צילום לאירוע שכוללת שירותי צילום נוספים מלבד המגנטים ולקבל הצעת מחיר אחידה ומופחתת..

מדוע אתם לא רוצים לפגוע באיכות המגנטים:

מגנטים העשויים מחומר לא איכותי עשויים למצוא את עצמם על הרצפה במקום על קיר המקרר תוך זמן קצר. הסיבה לכך תהיה באיכות המגנט כמובן. דרך נוספת להבין כי מדובר בהפקת מגנטים לא איכותיים היא על ידי כך שהמגנט יאבד את הצבע שלו מהר מאוד. כאשר זה קורה אותם אורחים מהאירוע שלכם ירגישו אכזבה עצומה כיוון שהמגנט ילך מהר מאוד לפח וכבר לא תישאר להם מזכרת מהאירוע המדובר. הם רוצים לזכור אתכם ואת האירוע שלכם לאורך זמן רב וכאשר זה יאבד מהצבע או יכולת המגנט שלו הרי שהמגנט יהפוך להיות חסר תועלת.

האם ניתן לבצע הדפסות על דברים אחרים?

ניתן לברר עם חברת הצילום אם הם יכולים לבצע הפקות דפוס נוספות במקום. בכל מקרה כדאי לברר אודות הדפסה תמונות קנבס למשל כשירות הדפסה נוסף. אם חברת הצילום לא תוכל להפיק אותו במקום היא תוכל לקבל הזמנות מהאורחים שלכם במקום ולשלוח אליהם את הקנבס הביתה במידה הרצויה בכך כמה ימים בלבד.

לסיכום; שירותי צילום מגנטים לאירועים הנו שירות פופולרי מאוד וקרוב לוודאי שתראו אותו כמעט בכל אירוע כיום ובכל סדר גודל. המחיר לאטרקציה זו הוא אטרקטיבי ביותר וכדאי מאוד לשלב אותה באירוע שלכם.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*