ציוד לבתי קפה

ציוד לבתי קפה

יש דברים זהים, שנמצא כמעט בכל בית קפה. למה? מעצם הייעוד שלהם לספק מקום בו הלקוחות יכולים לקבל את מנת הקפה שלהם בדרך לעבודה, בין אם הם רוצים לקחת את הקפה איתם לדרך או לשבת בבית הקפה עצמו. אם גם אתם חושבים להיכנס לעסקי הקפה ולהקים בית קפה בבעלותכם או בזכיינות, הנה כמה דברים שתצטרכו לדעת בנוגע לנושא ציוד בית הקפה.

עיצוב בית קפה

דבר ראשון נתייחס לציוד שנוגע לנושא העיצוב – חשוב לזכור כי בישראל קיימת "תרבות קפה". מה זה בעצם אומר? זה אומר שבניגוד לארה"ב ובדומה למדינות אירופה המערביות, הישראלים אוהבים לבלות זמן לא מבוטל בישיבה בבתי הקפה השונים, שעה שהם נהנים מקפה טעים ואיכותי, מאפה טרי ומהתחושה שהם חווים את הרחוב. מבחינתכם כבעלי בית קפה, זה אומר שכחלק מהעיצוב תצטרכו לקחת את נושא הישיבה, הן בתוך בית הקפה והן בחוץ  לתת ללקוח את החוויה המלאה שהוא מצפה לקבל לצד כוס הקפה שלו – כולל העיתון של הבוקר.

כל מה שצריך לבית הקפה

אז מה בעצם כולל בית הקפה? קודם כל אתם צריכים כלי הגשה, בדומה לכל עסק המגיש מזון ושתייה ללקוחותיו. אתם חייבים כוסות וכלים חד פעמיים לטובת כל אותם הלקוחות שיעדיפו לקחת את הקפה לדרך – וזה כולל סוכר רגיל, סוכר חום וסוכרזית באריזות ליחידים, כך שכל לקוח יוכל לשים לעצמו את הכמות הרצויה. אתם חייבים גם בוחשנים, מפיות וכל מה שדרוש למטבח שלכם ולדלפק – מכונת קפה מקצועית, קפה איכותי, חלב מסוגים שונים, תנור לאפייה ולחימום מאפים ועוד.

זכיינות בבתי קפה

אז מה צריך לדעת על זכיינות בבתי קפה מבחינת ציוד? האמת, לא הרבה. בעוד שאם אתם פותחים בית קפה עצמאי, תהיו חייבים להכין רשימות ציוד ארוכות ומפורטות להזמנה ולוודא שוב ושוב שאתם לא מפספסים שום דבר, כאשר אתם פותחים סניף בית קפה בזכיינות, אתם מקבלים רשימה מסודרת של ציוד לבית הקפה, כאשר כל הציוד מפורט לפניכם וכך, עם ההקמה אתם מקבלים מידע לגבי הכמויות המומלצות להזמנה – מה שבעצם אומר שאתם לא צריכים לשבור את הראש לגבי מה להזמין וכמה להזמין ואפילו לא מאיפה להזמין.

בנוסף להזמנת הציוד הראשונית, בבית קפה בזכיינות, אתם בכל חודש מבצעים הזמנה חדשה בהתאם לרשימה הקיימת שמסופקת לכם על ידי החברה הראשית, כאשר אתם פשוט מזמינים את מה שחסר בסניף בכל חודש. יתרון נוסף שטמון בשיטה זו, הוא המחירים המשתלמים בהם תקבלו את הציוד לבית הקפה, שכן כל סניפי הרשת בדרך כלל מזמינים ציוד מאותם הספקים ולכן נהנים ממחירי סיטונאות אטרקטיביים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*