צוואה במחלקת קורונה

צוואה במחלקת קורונה

חולה מאזור אשדוד שאושפז במצב קשה במחלקת קורונה בבית החולים, ביקש כי עורך הדין שרון קולסקי יגיע לערוך לו צוואה בבית החולים. באישור מיוחד הגיע עורך הדין ומילא את מבוקשו.

חולה קורונה המאושפז במצב קשה בבית החולים, פנה לפני מספר ימים לבנו וביקש ממנו להתקשר לעורך הדין שרון קולסקי ערוך לו צוואה . עקב הכרות רבת שנים עם עורך הדין שרון קולסקי – מומחה לדיני משפחה צוואות וירושות מאשדוד – ביקש כי שרון קולסקי עצמו יגיע למחלקת הקורונה למלא את מבוקשו.

בתחילה ביקש עורך הדין לדבר עם האיש, ולוודא כי הוא אכן כשיר לחתום על צוואה. במקביל עורך הדין פנה לצוות הרפואי בבקשה להצהיר, כי האיש כשיר מבחינה קוגניטיבית לחתום על הצוואה, שאם לא כן מבחינה משפטית הצוואה לא תקפה. בנוסף ארגן בנו של האיש, בסיוע העובד הסוציאלי של מחלקת הקורונה, כניסה מיוחדת לעורך הדין על מנת להגיע ולהכין צוואה יחד עם אביו. כשהגיע עורך הדין שרון קולסקי וידא כי אכן האיש כשיר, הקשיב לו כתב את מבוקשו וחזר למשרד עורכי הדין שבבעלותו על מנת להמשיך את מלאכת כתיבת הצוואה.

למחרת, עורך הדין דיבר עם העובדת הסוציאלית והובהר, שהצוואה חייבת להיכתב מוקדם ככל שניתן". עורך הדין שרון קולסקי ניגש לעבודה ואכן ביום המחרת התייצב במחלקת הקורונה, הקריא לו את הצוואה.

אלא שאז התגלעו קשיים, האיש שאינו ידע כי יתכן והוא יורדם בקרוב והיה במצב טוב מבחינה קוגניטיבית, ביקש לשנות חלק מהצוואה. למחלקת הקורונה אסור להכניס טלפונים ניידים, ועל מנת לבצע את השינויים שביקש האיש, הייתה דרושה יצירתיות. באמצעות הפקס של המחלקה בבית החולים, נשלחה הצוואה והתיקונים למשרדו של עורך הדין שרון קולסקי, כאשר הצוות שלו מתקן את הצוואה בהתאם לשינויים שהאיש ביקש, לאחר התיקונים נשלחה הצוואה לפקס של בית החולים, ככה מספר פעמים, עד שהאיש אישר את הצוואה והודה לעורך הדין על המאמץ המיוחד בנסיבות הקשות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*