צהוב או סגול?

צהוב או סגול?

לפני שנדע את תוצאת המשחק או מי תהיה החמישייה שתפתח, במשחק המקדים תהיה כבר מנצחת, המנצחת ביציע. חולון היתה תמיד ידועה בקהל הסגול והנאמן שלה, שמגיע ודוחף את הקבוצה כמעט בכל משחק. זאת למרות שהיא נמצאת במצב מאוד בעייתי העונה וסוחבת את הליגה על הכתפיים ומסתכלת מלמטה על טבלת ליגת ווינר.

גם מכבי אשדוד-באר טוביה עוברת תהליך יפה מבחינת המספרים בקהל, ראינו זאת מול הפועל ירושלים עם היכל מפוצץ ואנרגיות מטורפות, כך גם התוצאה בסיום. על פניו אשדוד יכולה ליהנות ממשחק עם היכל מלא ויתרון צהוב מובהק, חולון בצרות מבחינת הטבלה ואסור לחזור לימים שאשדוד היתה מחזירה לקבוצות הכושלות את הביטחון. אשדוד חייבת לנצח ביציעים ובח על הפרקט.

swandunk

גם אשדוד אחרי 2 הפסדים כואבים לנהריה ואילת וצביקה שרף יהיה חייב לתת מענה לסימפטום הרבע הרביעי, שחקני אשדוד עם קצת ריכוז בדקות הסיום יכלה להתבסס ללא כל בעיה בחמישייה הראשונה ואולי כבר להבטיח את ההישארות בליגה ובכך להוריד את מפלס המתח ואת החשש ממאבקי התחתית.

tomas

מכבי אשדוד תתייצב בשלישי הקרוב בשעה 19:20, כאן בהיכל באשדוד. זוהי הזדמנות מצויינת לבוא ולתת כתף לקבוצה המקומית ואם סוואן יפתח ביד ימין צפויה לכם גם הצגה שלא תצטערו עליה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*