פתרונות מקצועיים לייבוש הצפות ושיקום נזקים בשטיחים ובספות

פתרונות מקצועיים לייבוש הצפות ושיקום נזקים בשטיחים ובספות

האם אתם סובלים מהצפה בבית, במחסן או במקלט? האם ידעתם כי יש שיטות חדשניות, יעילות ואפקטיביות לייבוש הצפות ולשיקום הנזקים הנגרמים בעקבותיהן? ובכן, אם גיליתם הצפה בעסק, בביתכם הפרטי או בדירה בה אתם גרים, מהרו להזמין חברה מקצועית המתמחה בייבוש הצפות ושיקום הנזקים הנגרמים ממנה. רק חברה מקצועית תוכל לספק עבורכם מענה מתקדם ואיכותי, לרבות שיקום נזקי הצפה כמו ייבוש שטיחים וספות והצלת מכשירים חשמליים.

שאיבת מי ההצפה

הצפות עלולות להיגרם מסיבות שונות ומגוונות, כגון חדירת מי גשמים כתוצאה מסופה המשתוללת בחוץ, פיצוץ בצנרת המים או הביוב, בעיות איטום הגורמות לחדירת מים ולהצפת הנכס שלכם, עליית מי תהום הגורמים להצפת חדרים תת קרקעיים ומקלטים, פגעי מזג האוויר ועוד. עם גילוי ההצפה בבית יש לפעול במהירות ובמיומנות על מנת למזער את הנזקים העלולים להיגרם לתשתיות המבנה ולרכוש הפרטי שלכם. חשוב לזכור כי מי ההצפה עלולים לגרום להתפתחות קורוזיה, הופעת כתמי עובש ופטריות, נזק רב למוצרי טקסטיל ובמיוחד לשטיחים ולבדי הריפוד, נזק לחומרי גלם כמו עץ, גבס וכדומה.

לכן, בעת גילוי ההצפה יש להזמין ביובית או בעלי מקצוע המתמחים בשאיבת מי הצפה ותיקון הנזקים. לחברה מקצועית יש משאבות חזקות ויעילות בעזרתן שואבים את מי ההצפה במהירות ומתחילים בפעולות שיקום על מנת לצמצם נזקים לרכוש ולתשתיות. בנוסף, לחברה מקצועית יש ביובית עליה מותקנים מיכל אגירה גדול וציוד לשאיבת מי ההצפה, יש ביוביות נמוכות המתאימות גם לשאיבת הצפות מחניונים תת קרקעיים.

לאחר שאיבת מי ההצפה יש לייבש את המקום, קיימות מגוון שיטות ואמצעים לעשות זאת. בין היתר ניתן להיעזר במאווררים תעשייתיים ובתנורי ייבוש ייחודיים. חשוב לזכור כי ככל שמייבשים במהירות את האזור המוצף, כך ניתן לצמצם משמעותית נזקי רכוש ונזקים לתשתיות המבנה.

שיקום נזקי הצפה

לאחר עבודות הייבוש מתחיל צוות מקצועי ומיומן לשקם את הנזקים הנגרמים למבנה, לתשתיות ולרכוש. הצוות מעמיד מכשירים חשמליים וציוד שווה ערך על שולחנות או מעמדים מעל מי ההצפה כדי להתחיל בייבוש טבעי או בעזרת ציוד כמו מאווררים חזקים, כאשר נהוג לייבש רהיטים וציוד אחר גם באמצעות מטליות וסמרטוטים. את השטיחים שנרטבו בהצפה פורסים בחוץ לאוורור ולייבוש, וכך גם את שאר מוצרי הטקסטיל שנפגעו בהצפה, לרבות ספות עם בדי ריפוד מעור, דמוי עור או בדים אחרים. ישנם תכשירים המסייעים לייבוש מהיר ויעיל יותר ולמזעור הנזק.

אחרי ייבוש השטיחים והספות, ושאר מוצרי הטקסטיל, חשוב להשתמש בתכשירים איכותיים לניקוי וחיטוי אפקטיבי. התכשירים נועדו למנוע ריחות רעים הנגרמים לאחר הצפה, לניקוי יעיל של מוצרי הטקסטיל ולחיטוי הפריטים השונים על מנת למנוע התפתחות בקטריות, חיידקים, עובש ופטריות המסוכנים לבריאות האדם. טיפול מקצועי יעיל ומהיר בשטיחים ובבדי הריפוד לאחר הצפה יוכל לשקם לחלוטין את הפריטים השונים, במידת הצורך מבצעים תיקון כדי למנוע פרימה של החלקים הארוגים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*