פתיחת שנת לימודים מוצלחת בכל מערכת החינוך

פתיחת שנת לימודים מוצלחת בכל מערכת החינוך

אתמול נפל הפור ולאחר שהושג הסכם בין האוצר ומשרד החינוך להסתדרות המורים, הוסר איום השביתה ומערכת החינוך נפתחה כסדרה. גם ארגון המורים שאיים להשבית את הלימודים במוסדות העל יסודיים, חתם על הסכם והצטרף לחגיגה לה המתינו מיליוני ילדים ונוער בכל רחבי המדינה. "הבוקר התעוררו כולם עם חיוך יפה ותקווה גדולה לשנת לימודים חדשה ומוצלחת" אומרים בעירייה ומאחלים למורים, לגננות, לכל צוותי החינוך ולתלמידים שנה טובה ופוריה

כמידי שנה, ה-1/9 היה יום עמוס ומהנה עבור ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. עמוס, משום שבפרק זמן קצר הוא ביקש לפגוש נציגים מכל שכבות הגיל והסקטורים ולכן הקפיד לבקר בכל המוסדות הרלוונטיים – גני ילדים, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים, בזרם הממלכתי והממ"ד ובזרם החינוך העצמאי. מהנה, משום שזו חוויה מיוחדת לפתוח את השנה במוסדות יפים ומטופחים, כשצוותי החינוך ממתינים בחיוך ובמאור פנים לקלוט את הילדים הנרגשים.

בחודשיים האחרונים מינהל החינוך בראשות אריה מימון, פעל סביב השעון, באינטנסיביות ובנחישות רבה, על מנת להבטיח כי גם שנת הלימודים ה'תשפ"ג – 2023, תיפתח כסדרה. המאמץ המרוכז נשא פירות ועל אף עננת השביתה אשר ריחפה מעל כולנו עד הדקה ה-90, השנה נפתחה כסדרה ורשמה הצלחה כתמיד. כך צעדו 56,452 התלמידות והתלמידים אל 623 מוסדות החינוך המפוזרים בעיר, בהם גם מוסדות חדשים – ישיבה תיכונית יגל  אמית שנחנכה השבוע ברוב עם והדר, בי"ס ט"ז החדש, 6 גני ילדים במע"ר, מרכז טכנולוגי על אזורי והשלמת בינוי בשני תלמודי תורה.

 

לראש העיר היתה הזדמנות לראות מקרוב חלק מההשקעות והעבודות שנעשו במהלך הקיץ. "במוסדות רבים נעשו עבודות שיפוץ ומתיחת פנים בהשקעה של למעלה מ-20 מש"ח, ויצרו סביבת לימודים ידידותית ומאירת פנים" אומרים במינהל החינוך ומציינים כי גם בנושא ההצטיידות נעשו השקעות רבות ונקלטו מנהלים חדשים בבתי הספר היסודיים.

 

 

תחילת ביקורו היה בבי"ס שחקים שם ליווה את נכדיו וסייע לילדים לחצות את הכביש בבטחה. בבית ספר צפרירים שימש כ'הורה' מתנדב וסייע לקלוט את הילדים במיזם 'נשק וסע'. במקיף ו' שוחח עם הנהגת התלמידים של בית הספר ובגני הילדים פגש הורים נרגשים לא פחות מילדיהם. את ראש העיר ליוו לכל אורך הסיור, ראש המינהל אריה מימון, מנהלי אגפי החינוך, ראשי מינהלות ברבעים שבהם סייר וקב"ט העיר.

 

בכל מוסד בו ביקר ראש העיר, הוא נכנס לכיתות ושוחח עם התלמידים. ילדי הגנים קצת התביישו לספר על עצמם ורק הנהנו בראשם לברכת ראש העיר. מילדי כיתות א' הנרגשים הוא שמע על הציפיות שלהם מבית הספר ומתלמידי התיכון במקיף ו' הוא שמע על מגמת הרפואה ועל הפעילות החברתית. את כולם הוא דאג לברך ואיחל לכולם להגשים את חלומותיהם תוך שמירה על ערכי החברה והיותם אזרחים טובים המסייעים בבניין העם והמדינה.

 

בפוסט שהעלה ראש העיר הוא איחל הצלחה ל-56,452 תלמידות ותלמידים הצועדים שוב במערכת החינוך העירונית והזכיר להם שהם העתיד שלנו. המשמעות היא כמובן שעליהם ללמוד טוב, להפיק את המיטב מתקופה זו בחייהם ולא להתבייש להגשים את חלומותיהם.

 

שנה טובה ומוצלחת לכל העושים במלאכת החינוך ולכלל ציבור הלומדים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*