פתיחה ברגל ימין למכבי בנות אשדוד

פתיחה ברגל ימין למכבי בנות אשדוד

זה לא היה רחוק מלהיות הפתעה גדולה כבר במחזור הראשון של ליגת העל לנשים בכדורסל אשר יצאה לדרך הערב (שני). מכבי "בן" אוצר השקעות אשדוד יצאה למשחק לא פשוט באולם "היובל" מול בנות הרצליה, ולמרות משחק פושר של השחקניות של עדן ענבר. הניסיון והווינריות של הישראליות הוותיקות של אשדוד יצאו עם ידן על העליונה, כשהובילו לניצחון 76-71 אחרי הארכה.

הצהובות מאשדוד שהגיעו תשושות מהמשחק ביום רביעי האחרון באירופה, היו למשך כמעט כל המשחק ברדיפות אחר ההרצלניות, כשסל ענק של אליסון הייטאוור עם הבאזר קבע שיויון 64 לאחר ארבעים דקות. בהארכה כאמור בנות הרצליה נפלו מהרגליים, ואיפשרו לבנות מאשדוד להשיג את ניצחונן הראשון במחזור הפתיחה.

קבוצתו של עדן ענבר חוותה ערב קשה מטווח השלוש, כשרק ניסיון אחד שאותו קלעה שי דורון צלח מעבר לקשת מתוך 12 אפשריות. למזלה של אשדוד מי שהראו יכולת מרשימה כבר במחזור הראשון, היו טיפאני ג'קסון שהייתה נפלאה במשחק ביום רביעי, וגם הערב תרמה דאבל- דאבל נהדר של 14 נקודות ו15 רבאונדים, שי דורון הוסיפה 21 וסיימה כקלעית המובילה של מכבי אשדוד,אליה הצטרפה הפורוורדית הישראלית קטיה לויצקי עם 16 , וגם אליסון הייטאוור הנהדרת סיימה עם 14. מי שכאמור לא שיחקו, הן  אשלי פאריס ודיאנה בוטולינה שרשאיות לשחק רק בזירה האירופאית.

כעט המבטים של מכבי בנות אשדוד יופנו אל עבר המשחק ביום חמישי הקרוב, משחק בית בזירה האירופאית למסגרת המחזור השני של היורוקאפ מול הופטראנוס סירנוס הליטאית.

בצוות הניהולי של המועדון עושים ומשקיעים מאמצים רבים על מנת שהקהל האשדודי ימלא את אולם הקריה במשחק הקרוב ( כניסה בחינם למשחק). כשגם שרית וענונו אמו החייל בן וענונו ז"ל, שעל שמו נקראת הקבוצה, קוראת לאנשי אשדוד להגיע ולעודד את קבוצת הבנות.

קלעו לבנות אשדוד: דורון 21,לויצקי 16, הייטאוור 14,ג'קסון 14, בן נון 4,פרסלי 4,אבדי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*