פשפש המיטה טיפול יעיל אחת ולתמיד

פשפש המיטה טיפול יעיל אחת ולתמיד

אחד הסיוטים הגדולים ביותר שלנו, הוא להתעורר לתוך מיטה מגרדת במיוחד, כשגופכם מכוסה עקיצות קטנות ומרגיזות. עבור מי שמתמודד עם פשפש המיטה טיפול יעיל הוא עניין בהול ודחוף, שכן היצור הקטנטן מחריב לחלוטין את שנת הלילה שלנו ואת שגרת חיינו.

פשפש המיטה טיפול וטיפים מיוחדים

אם מעולם לא נתקלתם בפשפש המיטה, דעו כי הסימן להימצאותו הוא כתמי דם על המצעים. כשהפשפש עוקץ, הוא מחדיר עוקץ לתוך הגוף, משחרר חומרים מאלחשים ונוגדי קרישה וכך נהנה מארוחת הצהריים שלו. בנוסף, פשפש המיטה משיל את עורו כך שאתם עלולים למצוא נשלי עור בצבע חלודה שקוף על המיטה שלכם. עוד כדאי לדעת שכיום לא קיימים תכשירים המונעים את התפשטות פשפש המיטה טיפול בד"כ יחייב הגעה של מדביר מקצועי.

איך מזהים את פשפש המיטה?

  • אורכו של פשפש המיטה בממוצע 5-6 מ"מ וצבעו חום-אדמדם. גופו של הפשפש שטוח וצורתו כביצית.
  • לפשפש המיטה חצאיי כנפיים, ולכן אינו מסוגל לעוף.
  • נימפות הפשפש דומות מאוד לפשפשים הבוגרים, רק שגודלן זעיר הרבה יותר.
  • ניתן גם לזהות את ביצי הפשפש – הן בגווני לבן וסגלגל בגודל 1 מ"מ, ועטופות בקליפה מבריקה ושקופה.
  • פשפש המיטה יהיה נפוץ בחדרי השינה בעיקר, שם מתרכז תהליך ההדברה.
  • אמנם נכון שפשפש המיטה 'לא מעביר מחלות' אך דעו שעקיצותיו הן מטרד מציק וקשה במיוחד, בעיקר אצל מי שסובל מרגישות לאלרגיות. במקרים מסוימים עלולה גם להתפתח דלקת במקום העקיצה, לכן יש לטפל בעקיצה בהקדם ולהמנע מגירוד מסיבי.

טיפול בפשפש המיטה מתחיל בלגלות אותו. את פשפש המיטה ניתן למצוא בקלות. פשוט הפכו את המזרון וחפשו; בקפלי המזרון, בין המצעים, בתוך הציפיות, ועוד. בחלק מהמקרים תמצאו את הפשפשים במסתור שליד המיטה, ולכן כדאי לבדוק גם את הכורסאות, השטיחים ורהיטים נוספים בחדר. אל תמהרו לרסס בעצמכם מכיוון שהם יוכלו לברוח לשאר הבית – התחילו בלשאוב את השטיחים ואת המזרנים, וכבסו את הבגדים. זכרו שלא מומלץ להוציא את הרהיטים מהחדר הנגוע, מחשש שיעברו הפשפשים לרהיטים בחדרים אחרים.

איך מתמודדים?

בקלות! ישנם מדבירים המוסמכים לטפל בפשפש המיטה ומכירים את כל סודותיו של החרק הקטן. אם אתם זקוקים לפתרון לבעיית פשפש המיטה טיפול מסיבי הדברתי הוא האופציה הטובה ביותר. קחו בחשבון שייתכן מאוד שתצטרכו לצאת מהבית לכמה שעות ולאחר שתחזרו, יהיה עליכם לנקות את הסביבה היטב ולכבס את הבדים בכדי להסיר את השאריות ולחסל את הפשפשים שאולי הצליחו לשרוד את ההדברה.

בדקו היטב את החברה שהעלה החיפוש שלכם – וודאו כי המדבירים מחזיקים ברישיונות המתאימים להתמודדות עם סוג המזיקים שטורד את מנוחתכם, מה כוללת ההדברה מבחינת חומרים וכיצד עליכם לפעול בזמן ההדברה ולאחריה. צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ בנושא. יחד, נחזיר אתכם לשגרה תקינה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*