פרשת המזגן: בית המשפט מחק את כתב האישום נגד "מפגש אילן"

פרשת המזגן: בית המשפט מחק את כתב האישום נגד "מפגש אילן"

ביום שלישי דן בית המשפט השלום באשדוד בפרשת הדוח שניתן בטענה למזגן מרעיש. עוה"ד לורה מישוק גרוסמן אשר ייצגה את אילן בר שלום, הבעלים של "מפגש אילן" ונציגת עיריית אשדוד, עו"ד חופית אוחנה, הגיעו להסדר לפיו הדו"ח יבוטל. לפיכך, הורה השופט יהודה לייבלין "על מחיקת כתב האישום".

כזכור, בתחילת חודש יולי הגיעו פקחית ושוטר מהשיטור המשולב בעיר, בשעה 2:20 בלילה אל "מפגש אילן", בית קפה הממוקם ברוגוזין 72 באשדוד, בטענה כי התקבל דיווח במוקד העירוני על רעש שיוצא מהמזגן.

לטענת הבעלים, אילן בר שלום, הוא יצא מבית הקפה יחד עם השוטרים והוכיח כי לא קיים רעש היוצא מבית העסק. השוטרים לא הגיעו עם מד דציבלים אך לפי שיקול הדעת שהפעילו בחרו לסיים את הפניה למוקד, בדו"ח על סך 730 שקלים. הסיפור עורר סערה גדולה ברשת, לאחר שבר שלום פרסם סרטון מהאירוע בפייסבוק בו צפו למעלה מ130 אלף גולשים והוא אף שודר בתכנית הטלוויזיה "הצינור".

אילן בר שלום: "אני מרוצה מהפסיקה של בית המשפט והיה ברור מלכתחילה, שהדו"ח יימחק. האמת היא הדרך הטובה ביותר, ולכן בחרתי לדון על הנושא בין כותלי בית המשפט. אני מקפיד שלא להוציא כל רעש מהעסק שלי וחבל שהפקחים לא הפעילו שיקול דעת הגיוני באותה העת. בכך הם היו מונעים את הטרטור וההוצאות של עיריית אשדוד. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לעו"ד לורה מישוק גרוסמן על הליווי הצמוד ועל ההישג המכובד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*