פרסום מאמרים בתשלום – חלק משמעותי ממערך קידום האתר ובית העסק

פרסום מאמרים בתשלום – חלק משמעותי ממערך קידום האתר ובית העסק

כל בית עסק הפועל כיום חייב לתפעל אתר אינטרנט איכותי על מנת לפעול ביעילות מרבית בכל הנוגע לפרסום ושיווק, כמו גם תקשורת מול גורמים חיצוניים שונים. על מנת שהאתר יקודם בגוגל ויגיע לכמה שיותר גולשים רלבנטיים, נדרש קידום אתרים מקצועי (אורגני ו/או ממומן). פרסום מאמרים בתשלום מהווה חלק מרכזי והכרחי מכל מערך קידום מוצלח

מערך קידום אתרים מקצועי כולל כמה וכמה תחומים שונים, אשר כולם חוברים יחדיו על מנת לגרום למנועי החיפוש השונים, ובפרט זה של גוגל, לקחת את אותו אתר ברצינות ולהציע אותו במקומות גבוהים בתוצאות החיפושים הרלבנטיים. אחד התחומים המרכזיים והחשובים ביותר הוא תוכן – פרסום שוטף של תוכן רלבנטי באתר עצמו, כמו גם באתרים רבים אחרים מהם יוצאים קישורים לאתר המקודם. על מנת לעשות זאת בצורה אפקטיבית נדרש כאמור פרסום מאמרים בתשלום, אך גם כאן חשוב לעשות זאת בצורה מקצועית, ולבנות לאורך זמן מאגר אתרים מתאימים עימם נעבוד. זוהי כמובן עבודתם של מקדמי אתרים מקצועיים, ולא של בעל האתר עצמו.

פרסום כתבות באתרים מתאימים, רכישת לינקים לבניית קישורים ועוד – קידום אתרים מקצועי

פרסום כתבות ומאמרים בתשלום מהווה כאמור רק פעולה אחת, חשובה ככל שתהיה, ממערך מקצועי של קידום אתרים אורגני וממומן. במקביל נדרש לעבוד כמובן בערוצים רבים נוספים, וגם את פרסום הכתבות והמאמרים יש לדעת כיצד לעשות ומול מי לעבוד.

בכל הנוגע לפרסום תוכן באתרים אחרים, כלומר – פרסום מאמרים בתשלום, יש לעבוד עם אתרים ספציפיים, ולא עם כל אתר אשר מסכים לפרסם את הכתבה או המאמר שיכילו קישור לאתר שאנחנו רוצים לקדם. אתרים מסוימים אשר זוכים להרבה תנועה ("טראפיק" בעגה המקצועית) ומרכזים כמויות גדולות של כתבות מסוגים מסוימים עשויים להתאים, דוגמת פורטלים ואתרי חדשות למיניהם. חשוב לבחון כל אתר כזה ולהבין את אופי עבודתו וסוג החשיפה שהוא מקבל, על מנת להחליט האם הוא מתאים לפרסום כתבות שיקשרו אלינו. מקדמי אתרים מקצועיים עומדים כאמור בקשר רציף לאורך שנים עם אתרים רבים כאלו, ומקבלים מהם חבילות ומחירים מיוחדים על מנת לפרסם תוכן מדי חודש. בעל אתר אשר אינו בקיא בתחום ופשוט ינסה לפנות לאותם אתרים יגלה כי זה לא פשוט כלל, ועשוי להיות מאוד יקר (ובמקרים רבים אף בלתי אפשרי). בעלי אתרים המעוניינים בכל זאת לנסות לעשות זאת בעצמם, מוזמנים לנסות לרכוש מאמרים ישירות מאתרים המתמחים בכך, דוגמת "קליק לינק".

תהליכים אלו של רכישת לינקים לצורך יצירת פרופיל קישורים חיצוניים לאתר (כלומר – פרופיל של אתרים בהם מפרסם האתר באופן שוטף כתבות אשר מכילות קישור לאחד מעמודיו) ופרסום כתבות במקומות המתאימים מהווה כאמור חלק מרכזי והכרחי מכל מערך קידום אורגני יעיל.

פעולות מרכזיות נוספות הנדרשות במערך הקידום המקצועי של האתר שלכם

מלבד לפרסום כתבות ומאמרים בתשלום פועלים מקדם/ת האתרים כאמור בערוצים נוספים במקביל – הם מבצעים אופטימיזציה לדפי האתר, עורכים מחקר מילות מפתח מתקדם ומעמיק, מקדמים את האתר בדרכים שונות ברשתות החברתיות, במקרים רבים מכניסים תמהיל כלשהו של קידום ממומן לצד הקידום האורגני, חוקרים את המתחרים ועוד.

כל אלו הן פעולות מקצועיות המצריכות לא מעט ידע וניסיון. לא פשוט להגיע למקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל. על מנת לעשות זאת נדרשים אנשי מקצוע המתמחים בכך, ומחזיקים בתעודות והמלצות על מנת להוכיח זאת. גם אם כבעלי אתר אתם מנסים לפעול בתחום של פרסום מאמרים בתשלום בכוחות עצמכם, אל תוותרו על שירותי קידום אתרים מקצועיים. זה ישתלם לכם!

קרדיט: Depositphotos
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*