פרסום יחודי באמצעות סטנד פופאפ לתערוכות

פרסום יחודי באמצעות סטנד פופאפ לתערוכות

שיווק ופרסום הם חלק בלתי נפרד מכל עסק או ארגון באשר הוא – כמובן שכאשר מדובר בארגונים עסקיים ברור כי על העסק לתחזק מערך שיווק ופרסום אקטיבי ואפקטיבי, אך כיום גם ארגונים אשר אינם בתי עסק ואינם פועלים למטרות רווח משווקים ומפרסמים עצמם, על מנת להשיג את מטרותיהם בצורה אפקטיבית יותר. לכן גם פותחו אינספור כלים, שיטות וטכניקות שיווקיות שונות, עבור טווח רחב של מצבים ואירועים. אחד מסוגי המקומות בהם ארגונים רבים מעוניינים לפרסם ולשווק את עצמם כיום הוא כנסים שונים ואירועים עסקיים גדולים. אחת הדרכים היעילות והמומלצות ביותר לשווק במקומות מעין אלו היא סטנד פופ-אפ.

לעצב דוכן או ביתן באופן ייעודי וממוקד

לסטנדים פופאפ שני יתרונות מרכזיים וגדולים, אשר הופכים אותם לאחת משיטות השיווק המוחשיות (בניגוד לשיווק ווירטואלי או דיגיטלי, למשל) היעילות והאטרקטיביות ביותר.

היתרון הראשון הוא היכולת לעצב סטנד, דוכן או אפילו ביתן שלם, באופן ייעודי ופרטני, במיוחד עבור העסק/ארגון שלנו. ניתן כיום לעצב, להדפיס ולהכין דוכן או ביתן מסוג זה בתהליך מהיר, פשוט וזול יחסית, וכך ליצור דוכן מרשים ואסתטי אשר משווק את הארגון שלנו בדיוק באופן בו אנו מעוניינים.

תהליך העיצוב, ההדפסה וההכנה של דוכן או ביתן מסוג זה נערך כיום בצורה מהירה ויעילה. בעולם בו התקשורת האינטרנטית עובדת בצורה יעילה ומתקדמת כל כך, יכול כל ארגון או בית עסק לעצב לעצמו (או להטיל את מלאכת העיצוב על מעצבים גראפיים מקצועיים חיצוניים) דוכן מסוג זה במהירות יחסית, ולקבל סטנד פופאפ מודפס ומוכן ברמת איכות גבוהה ביותר, בתוך כמה ימים ספורים.

להקים מאפס דוכן מייצג מרשים ביותר בתוך כמה דקות

היתרון המהותי השני הוא כאמור המהירות והקומפקטיות של אמצעי שיווק זה – בתוך כמה דקות ספורות ניתן להגיע למקום מסוים, בין אם מדובר בכנס מקצועי או בפארק הציבורי, ולהקים באופן מיידי ומהיר דוכן או ביתן שלם, אשר כולו מעוצב באופן אסתטי ומרשים על פי דרישותינו.

הקומפקטיות, היעילות והמהירות בהן ניתן להרים דוכן מייצג מרשים ביותר הופכות אמצעי שיווק זה לאטרקטיבי כל כך עבור אינספור ארגונים וחברות. כיום ניתן לעבור בין אינספור כנסים מקצועיים, אירועים עסקיים, ירידים וכו', ולהציג ולשווק כל רעיון, מוצר, שירות או חברה/ארגון, והכל ללא הפסקה ולאורך כל היום, השבוע או החודש. כאשר מגיעים מצוידים עם ביתן או דוכן פופ אפ אותו ניתן להקים ולקפל בתוך כמה דקות בלבד, זה הופך את כל מסע ההסתובבויות השיווקי הזה ליעיל, קל ונוח יותר מאי פעם בעבר.

האפשרות ליצור בתהליך קצר, מהיר וזול יחסית, סטנדים פופאפ ייעודיים עבור העסק שלנו, אותם ניתן לשנע ולהקים בקלות ובמהירות, הופכים אמצעי זה לנפוץ ופופולארי יותר ויותר בעולם השיווק והפרסום.

תמונה: icatch

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*