פרסום בוויז השקעה משתלמת והוצאות מוכחות

פרסום בוויז השקעה משתלמת והוצאות מוכחות

פרסום בוויז, מסייע לכם לבדל את עצמכם מכל שיטות השיווק המוכרות ללקוח הפוטנציאלי אותו אתם רוצים לצרף למעגל הלקוחות שלכם.  רוצים לדעת כיצד מגיעים לכל לקוח בישראל? מעבר למחשב, לאינטרנט, לאתר או אפילו דרך המדיה החברתית, אפשר גם אחרת ואפילו רצוי. תארו לעצמכם תרחיש נהדר בו הנהג עומד ליד הרמזור בסמוך לעסק שלכם ובדיוק אז מקבל את כל הפרטים אודותיכם? בדיוק הוא צריך את השירות שלכם והשאר זו בהחלט כבר  היסטוריה. עכשיו, דמיינו עשרות או אפילו מיליוני לקוחות הפוסחים על העסק שלכם ועושים אותו דבר והתוצאה גם כאן ידועה מראש. הפרסום בוויז עובד וזו אכן עובדה.

היתרונות בבחירת פרסום בוויז

פרסום בוויז מעניק את כל אפשרויות הבידול עליהן חלמתם, בזמן שהמוצר שלכם רץ ליד עשרות או אלפי מוצרים דומים, חשוב לגרום ללקוח המזדמן להפוך קבוע. כיצד משכנעים את הלקוח שלכם שאתם אכן השירות הטוב ביותר? באותה דקה בו הוא עומד לצד הרמזור ומחכה שיתחלף, "סיכת העסק שלכם" הפרטים שלכם, הלוגו, סלוגן שלכם ואפילו אני מאמין, ירוצו אל מול עיניו והוא כבר יידע היכן למצוא אתכם. נשמע טוב מכדי להאמין? אפליקציית ניווט מציגה המון יתרונות והיא חשופה ללא מעט אנשים וכך גם מעבירה את המסר החזק ביותר אודות המוצר או השירות שלכם.

פרסום בוויז להשגת התוצאות הטובות ביותר

נכון להיום יותר ויותר עסקים מבינים את משמעותו של פרסום בוויז. נהג שנוסע בסמוך לבית העסק שלכם וממש הזדמנות לזהותו ולצור עמו את הקשר בצורה ראויה וכך להתאים עבורו את השירות הנכון. אם בעבר היה ניתן לשווק עסקים באינטרנט, דרך רשתות המדיה או אפילו מפה לאוזן, שהרי היום אפליקציית הוויז משיקה עוד אפשרויות וביניהן שיווק חכם. אם ביתרונות עסקינן, שהרי מדברים על כוח ענק ביותר לקניה נכונה, ניידות ויכולת לזהות את המיקום הנכון. השגת החשיפה הטובה ביותר תהיה במסגרת תקציב פרסום נכון המופנה לאפליקציה עצמה. באמצעות שירות זה, ניתן למעשה לחשוף את השירות או המוצר לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים המצויים ממש בקרבת בית העסק שלכם. שלא כמו במדיה החברתית או אפילו בחיפושים בגוגל, כאן למעשה הלקוחות לא מגיעים אליכם אלא אתם אליהם.

האם הפרסום בוויז משתלם?

זה קורה בצורה טבעית ומעניק לכם, בעלי העסקים להניב את התוצאה המושלמת ביותר בזכות האפשרות לנצל את המומנטום הנכון ולהציע את ההצעה הנכונה ביותר. הכו בברזל בעודו חם? זהו מונח שלמעשה ניתן לשייכו בקלות גם לכם כנתוני שירות/ מוצר וגם ללקוחות שלכם שצריכים אתכם ונמצאים בקרבת העסק שלכם. הנתונים מעידים כי שיעור ניווט תוך כדי פרסומת עלה ביותר מחמישים אחוזים וזאת בהשוואה לנהגים שלא נחשפו לאותן פרסומות. כך יזכה העסק לחשיפה המיוחלת כאשר רק 5 ק"מ מפרידים בינו לבין הלקוח/ הנהג.

צילום: stock.adobe.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*