פרוייקט "אשדוד עירי" הגירסה הספורטיבית

פרוייקט "אשדוד עירי" הגירסה הספורטיבית

במסגרת פרוייקט ההיכרות העירונית של ילדי העיר עם העיר אשדוד החלו היום לראשונה היכרות עם עולם הספורט בעיר. ישנה חשיבות גדולה להשקעה הגדולה בספורט וראוי שילדים שמתחילים את עיצוב חייהם ומחפשים את התחביבים לשעות הפנאי יכירו מקרוב את המתקנים שעומדים לרשותם בעיר שבחלק מהמקרים נמצאים במרחק הליכה מביתם.

המתקנים אשר נבחרו ע״י מנכ״ל הרשות מר יורם אסרף הם: מועדון השייט העירוני ובית הספר לחינוך ימי ןאיצטדיון הכדורגל המחודש ברובע ב'. ימי הסיור מיועדים לתלמידי בכיתות ג׳-ד׳ מכל רחבי העיר.

במועדון הימי מקבלים הילדים היכרות עם עולם הים באופן כללי והיכרות עם מגוון סירות המפרשים לסוגיהן ועוד… את ההדרכה המקצועית מעביר מנהל המועדון הימי אשר פרג'.

בביקור באיצטדיון העירוני ברובע ב׳ קיבלו הילדים הסבר על הקומפלקס המרשים שכלל דגש על מערכות התאורה והדשא הסינטטי התואמים את התפיסה החשובה לחיסכון במערכות המים והחשמל…
בנוסף זכו הילדים להגשים חלום של כל ילד: לשחק במשחקי כדור על כר הדשא המקצועי.

הפרוייקט משותף לרשות הספורט העירונית ומינהל החינוך ומתנס חרצית בניהולו של משה אלחרר.

תודה מיוחדת לתמי בצאלאל רכזת הפרוייקט העירוני ולנדב אלחרר מטעם רשות הספורט אשר מלווים את הסיורים באופן אישי ומקצועי.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״פרוייקט ״אשדוד עירי״ מביא את ילדי אשדוד לשניים מהמתקנים המושקעים ביותר באשדוד ומהמובילים בארץ, אשדוד כעיר ים חייבת לעצמה שכל ילד וילדה יכירו מקרוב את האפשרות להתחבר לים בצורה הכי מקצועית שיכולה להיות הן ברמת החוג והפנאי והן ברמות התחרותיות וההישגיות. כנ״ל בענף הכדורגל במתקן המשודרג במתחם הסינתטי ברובע ב׳.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*