פרדייז – קפיצה קטנה לבלקן

פרדייז – קפיצה קטנה לבלקן

אולמות הבוטיק באשדוד עוברים שידרוג משמעותי ומחפשים את הגימיק הבא שיכול להשאיר את המקום בתודעה, השינויים בעיקר מתאפיינים בעיצוב או במבצעים המשלבים אלמנטים משלימים לאירוע. בפרדייז אירועי בוטיק ממשיכים מסורת ייחודית משנת 2002 ואת עיקר ההשקעה החליטו להשקיע בכח אדם אותנטי שיודע לייצר טעמים אותנטיים ממחוזות הבלקן בעבודה ידנית ובטעם ביתי אמיתי למרות שמדובר באירועים. בנוסף ניתן דגש משמעותי לאיכות ומקצועיות צוותי השירות. וזאת, לא אחרי שדאגו לעיצוב ייחודי של המקום, עיצוב חם הבנוי רובו מאבן ירושלמית אותנטית.

בפרדייז אירועי בוטיק עוסקים משנת 2002 רק באירועים ורק באוכל, המטבח כשר ושומר על אותנטיות הן מבחינת החומרים והן מבחינת הטעמים ואופן ההכנה המסורתי.

הנסיון הארוך השנים של הנהלת ״פרדייז״ מקנה יתרון משמעותי לכל מי שחוגג אירוע באולם הבוטיק, היכולת להכיל מ-30 עד 130 אורחים הוא יתרון משמעותי, היחס האישי לכל שולחן ולכל אורח ניכר ובולט, מלצרים ותיקים ומנוסים יכולים להיות ההבדל בין אירוע מוצלח לאירוע שמשאיר טעם רע.

אולם הבוטיק ״פרדייז״ מתאים כאמור לאירועים קטנים ובינוניים, החל מבריתות, ועד לחגיגות משפחתיות המכילות לא יותר מ-130 איש אך יכולות להכיל כמות של 30-40 איש, האולם יודע להתאים את העיצוב לכל כמות שתתבקש, ניסיון, כבר אמרנו.

הייעוץ הראשוני ניתן ללא תשלום הוא מרכיב מאוד משמעותי בהצלחת האירוע, התכנון ותיאום הציפיות לקראת אירוע הוא חשוב מאין כמותו, והוא זה שמצליח לעשות את ההבדל משנת 2002 ועד היום.

כשר  |  לפרטים והזמנות: 08-8522239  |  שלזינגר 1 אשדוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*