פרגולות – כל מה שאתם חייבים לדעת

פרגולות – כל מה שאתם חייבים לדעת

בחום הישראלי – ממש קשה למצוא בית מגורים וכן בניין משרדי או כל מקום שמארח אנשים כדרך קבע שלא קיבע לעצמו פתרון הצללה יציב וחזק שיוכל להתמודד ולסייע לנו למול החום הקופח של הקיץ. גם כשאנו טכנית מחוץ לעונות החמות, זה לא נדיר למצוא את עצמנו תחת קרני השמש. חשיפה גוברת ותדירה לקרני השמש עשויה לגרום לנו וליקירנו נזק רב, שרק נחשף יותר ויותר על צדדיו הרבים לאורך השנים. בדיוק מסיבות אלו, וכמובן גם מסיבות עיצוביות שנדבר עליהן מאוחר יותר – ישראלים רבים בארץ בוחרים להתקין פרגולות בחצרות שלהם – ולהנות בכך מחללי החוץ שלהם עד הסוף – ללא שום תלות בעונות השנה.

מה חשוב לדעת לפני התקנת פרגולות?

יש סיבות כל כך רבות להתקנת פרגולה. צימצום החשיפה לשמש, וכן צימצום החשיפה לגשם, רוחות וסופות בעונות הקרות. הסיבה העיצובית, כמובן גם קיימת ומובילה , שכן פרגולה היא פתרון יעיל ביותר לשדרוג מראה החצר לחלוטין. בתקופה בה התקנת פרגולה הופכת למעשה תכוף יותר ויותר, חשוב לדעת בדיוק מה אנו בוחרים להתקין בחצרות שלנו – ולמה. יש סוגים רבים של פרגולות שיכולות לעשות פלאים לחצר שלנו. החל מפרגולות אלומיניום, וכלה גם בפרגולות עץ. איך בוחרים בין השניים? ובכן, כדאי לשקול את כל הפרמטרים ההכרחיים לנו ביותר. למשל – האם אנחנו מעוניינים בפרגולה בעיקר על מנת להקל על השמש, ולא ממש משנה לנו איך היא תראה? או לחילופין, אולי אנו מעוניינים להתקין פרגולה במטרה עיקרית של שדרוג ושיפור מראה החצר או המרפסת שלנו?
לאחר שתשקלו בעומק רב את הסיבות שבגללן אתם מתקינים פרגולות מלכתחילה – זה הזמן לגשת לבחירת הפרגולה הנכונה עבור החצר שלכם.

פרגולת עץ או שמה פרגולת אלומיניום?

פרגולות עץ נחשבת לפרגולה מאד פופולרית באיזורי הספר בארץ – היכן שאנשים מאפשרים לעצמם לגור, על פי רוב, בדירות קרקע ויחידות דיור. היא נעימה לעין, קלה להתקנה ועשויה מחומר שכמעט כולנו יכולים ויודעים לעבוד עימו במידת הצורך – העץ האהוב שלנו. מראה העץ מרשים ומשפר לחלוטין את מראה החצר – ולכן הרבה אנשים בוחרים ללכת על האופציה הזאת.מנגד, יש את האופציה הפופולרית לא פחות של בחירה  פרגולות אלומיניום. היא אמנם על פי רוב תהיה יקרה יותר מפרגולת עץ – וכבר תצריך בוודאות מוחלטת עזרה והתקנה של בעל מקצוע מנוסה, אך עם זאת יש לה את היתרונות הייחודיים שלה. למשל, פרגולת אלומיניום עשויה מחומר האלומיניום שהינו חומר חזק במיוחד ועמיד לשנים ארוכות. הוא יהווה בית פחות חם ומזמין לחרקים וטפילים לעומת פרגולת עץ. מנגד, יש כאלו שיטענו שמראה פרגולת האלומיניום פחות מסתדר עם מראה החצר שלהם. עם זאת, חשוב לדעת שיש הרבה סוגים מגוונים של פרגולות אלומיניום שיכולות להתאים במיוחד לחצר שלכם – בחיפוש מספיק כולל אין לנו ספק שגם אתם תצליחו למצוא את הפרגולה המושלמת עבור החצר שלכם.

מה חשוב לזכור כשניגשים לבחור בעל מקצוע לטיפול והתקנת הפרגולה שלנו?

כדאי מאד לוודא כי אתם בוחרים לעבוד מול בעל מקצוע מנוסה וידען – שהתקין כבר מספר רב של פרגולות בחייו. רק בעל מקצוע מנוסה דיו יוכל להעניק לכם את הטיפול המסור ביותר, התוצאות הטובות ביותר והפתרון היעיל ביותר לבעיות שלכם, ככל שיהיו, לאורך וכן לאחר תהליך ההתקנה. בחרו בעל מקצוע שיש לו את המסירות והמחויבות אליכם גם אחרי שהתהליך נגמר ויוכל להמשיך לסייע לכם ולתת מענה בעת הצורך, לרבות תיקונים, ככל שידרשו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*