פרגולות אלומיניום – הפתרון הכי טוב לקיץ רותח

פרגולות אלומיניום – הפתרון הכי טוב לקיץ רותח

יש לכם גינה גדולה או מרפסת שטופת שמש? אל תחכו לרגע האחרון, הזמינו כבר עכשיו פרגולת אלומיניום שתיתן לכם צל מבורך כל הקיץ.

אי אפשר ליהנות מהגינה או המרפסת ללא סככה

הקיץ מתקרב, והגינה שלכם מתחילה להרגיש כמו שלולית של לבה. המקומות החשופים לשמש רותחים, ואי אפשר ליהנות מהגינה בכלל. זה בדיוק הזמן להקים סככה יפהפייה, מעוצבת להפליא, שתעניק לכל הגינה מראה יוקרתי וגם תיתן מקומות מוצלים ונעימים שאפשר לשבת בהם – גם באמצע היום.

פרגולות אלומיניום מאפשרות לסככה להשתלב בעיצוב הכללי

פעם, כשרציתם להקים פרגולה בחצר, הכל היה מסובך יותר. החומרים היו כבדים יותר והיה צורך בהרבה מאד תיכנונים מקדימים, לעיתים אפילו שילוב של כמה אנשי מקצוע. כיום הכל אחרת: השימוש באלומיניום בפרגולות מאפשר עבודה נקייה ומסודרת, גמישות רבה, עיצוב שיכול להתאים את עצמו לכל מה שרק תרצו ובעיקר הרבה עמידות לאורך שנים, גם בשמש הקופחת וגם בגשמים של החורף.

פרגולת אלומיניום נותנת לכם לחיות בשקט

הפנטזיה של כל מי שחוזר הביתה, במיוחד בקיץ כשאנו חוזרים הביתה עם הלשון בחוץ מרוב חום, זה להתרווח על כורסא נוחה או כסא נוח מפנק, ליהנות מהאוויר והשקט ולהתרגע. אף אחד לא מפנטז על טיפול ושימור הפרגולה שלו. אנחנו חושבים בדיוק כמוכם – פרגולות נועדו נועדה להעניק פתרונות הצללה ולא להיות חלק מהטיפול שמצריכה הגינה. פרגולות אלומיניום מאפשרות לכם ליהנות מהצללה קבועה כל השנה, בלי להתעסק עם הפרגולה: האלומיניום הוא חומר שלא סופח קורוזיה, הוא אינו מתכלה, נשאר נקי כך שאין צורך לנקות אותו, והבלאי שלו כל-כך איטי, שסביר להניח שאם תחליפו את הפרגולה שלכם זה יהיה בעיקר ממניעים של רצון לשנות או לשדרג לפרגולת אלומיניום חשמלית, ולא בגלל שאתם חייבים. תוסיפו לכל זה גם את האלמנט החשוב, שפרגולת אלומיניום, בניגוד לעץ, מאפשרת לכם שליטה מוחלטת בזווית ואופן פתיחת השלבים בגב הפרגולה. בימים אביביים אתם יכולים לתת לקרני השמש להאיר מבעד לפרגולה על ידי כיוון השלבים לפתוחים יותר, ובימים רותחים לסגור את השלבים לחלוטין כדי ליהנות מהצללה מוחלטת. מעבר לנוחות זה גם עוזר לכם לשמור על קרירות מיטבית של הבית, ומוריד את הצורך במיזוג אוויר (או לפחות מפחית את הצורך).

מהן פרגולות אלומיניום חשמליות, ומדוע הן נחוצות?

פרגולות אלומיניום חשמליות מגיעות עם מנוע חשמלי חזק שמאפשר לכם לשלוט על המילימטר ברפפות הפרגולה. יש מנעד רחב בין שלבים פתוחים שדרכם ניתן לראות את השמיים באופן כמעט מלא, ובין שלבים סגורים לחלוטין שנותנים הצללה מוחלטת – וגם יוצרים גג אטום למים, שמאפשר שהייה בחוץ גם כשיורד גשם. פרגולות אלומיניום חשמליות יוצרות מראה נאה ביותר ויוקרתי בגינה או במרפסת, ואפקטיביות ביותר בשל נוחיות וקלות השימוש בפרגולה. אגב, למרות המנוע החשמלי מדובר בפרגולות עמידות ואטומות למים. האם פרגולות אלומיניום חשמליות יקרות יותר מפרגולות עץ מהסוג שהיה פעם נפוץ? כן, אבל בטווח הארוך הן משתלמות יותר גם בהיבט הכלכלי: הן לא מתקלקלות ולכן לא צריך לתקן אותן או להזמין טכנאי, ולא צריך להחליף אותן בכל כמה שנים.

תמונה: סקיי רופ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*