פעילות משטרת אשדוד כנגד פורצים ועברייני הרכוש

פעילות משטרת אשדוד כנגד פורצים ועברייני הרכוש

במשטרת מרחב לכיש בכלל ובמשטרת אשדוד בפרט מבצעים פעילויות רבות הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי בכדי למנוע לאתר ולהעמיד לדין פורצים ועברייני רכוש. נושא זה הינו בעל חשיבות עליונה שכן הפעילות מונעת לא אחת פגיעה ברכושם ובביטחונם באישי של התושבים.  כך היה בשתי אירועים שונים שאירעו בימים האחרונים בעיר אשדוד, ולאחר תגובה מהירה ומקצועית של השוטרים  שניהם הבשילו השבוע גם לכתבי אישום. "נמשיך לפעול ללא לאות כנגד פורצים ועברייני רכוש", מציין מפקד התחנה סנ"צ נועם שקל.

באחד מלילות סוף השבוע האחרון, התקבל דיווח על חשודים המתעסקים עם רכב 'ברלינגו' ומנסים להניע אותו. תוך זמן קצר הגיע צוות סיור ממשטרת אשדוד למקום מה שככל הנראה הניס את החשודים. השוטרים החליטו למקם במקום מארב ולהמתין לחזרתם. לאחר כמעט חצי שעה, אכן חשוד אחד שב למקום, נכנס לרכב וניסה להניע אותו. בשלב זה השוטרים זינקו לעבר החשוד ועצרו אותו. בהמשך התברר כי מדובר בשוהה בלתי חוקי  בשנות העשרים לחייו. החשוד נעצר, ולאחר הארכת מעצרו הוגש כנגדו כתב אישום בגין פריצה לרכב בכוונה לגנוב אותו, שימוש ברכב ללא רשות וכניסה לישראל שלא כחוק.

יומיים מאוחר יותר,  התקבל דיווח במשטרת מרחב לכיש \ תחנת אשדוד על פריצה לעסק  המשמש לממכר מזון ושתייה וממוקם בעיר אשדוד. שוטרי הסיור הגיעו למקום, ולאחר סריקה קצרה זיהו אדם אשר אוחז בידיו עגלת משא ועליה 5 קרטונים מלאים  בשתייה קלה מסוגים שונים. מכיוון שבאותו יום העסקים באזור היו סגורים (שבת) ובעקבות הדיווח, הוא עורר מיד את חשדם של  השוטרים ועוכב לבדיקה. בשטח אמר כי הוא מצא את הסחורה ליד החנות והעמיס אותה עמו. מאוחר יותר כאשר נחקר ע"י צוות המעצרים של משטרת אשדוד לאחר שנעצר, גרסתו השתנתה והוא קשר עצמו להתפרצות לחנות. "זה היה כדי לממן סמים", אמר לחוקרים להגנתו.

החשוד, 57, הינו לאחר עונש מאסר על תנאי ('חב הפעלה'). בסיום חקירתו מעצרו הוארך, והשבוע הוגש כנגדו בבימ"ש השלום באשקלון כתב אישום בגין סעיפים שונים שעיקרם פריצה, גניבה וגרימת היזק לרכוש במזיד, באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

הסחורה הגנובה הושבה לבעל החנות.

קרדיט צילום: חטיבת דובר המשטרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*