פעילויות חובה עם ילדים בפריז

פעילויות חובה עם ילדים בפריז

על מנת שתוכלו להנות עם הילדים בחו"ל יהיה עליכם לבחור את המקום המתאים. תוכלו למצוא לא מעט יעדים שונים בחו"ל, כאשר כל יעד מביא איתו את היתרונות שלו. אז מה אתם יכולים לעשות עם הילדים בפריז? אפשר להגיד כי מדובר על היעד האולטימטיבי לכל מי שמחפש טיול עם הילדים. אז מה תוכלו לעשות? הכנו לכם רשימה של מקומות שחובה לבקר בהם. כל המקומות הללו הם מקומות שגם אתם המבוגרים וגם הילדים יכולים להנות בהם לא מעט. אז מוכנים? בואו נהדק חגורות ונצא לדרך.

ביקור במגדל אייפל

אי אפשר ללכת לפריז מבלי לבקר במגדל אייפל, אחד מהמקומות המפורסמים בעולם. גם הילדים עצמם לא יכולים להישאר אדישים למגדל הקסום הזה בעת ההגעה לעיר. כמובן שתוכלו לעלות למעלה ולראות את כל העיר פריז מתחת לרגליכם. מדובר על פעילות מהנה גם עבורכם ההורים וגם עבור הילדים. את הכרטיסים למגדל אייפל תוכלו לרכוש מהארץ על מנת שתחסכו לעצמכם את הצורך להתעסק בכל מיני עניינים שוליים.

האקווריום של פריז

כמעט בכל מדינה באירופה תוכלו למצוא אקווריום מיוחד שנמצאות בו חיות שונות. זוהי עוד אטרקציה מעולה שתוכלו ללכת אליה ביחד עם הילדים. הילדים עצמם יכולים לבלות שעות באקווריום, ולראות את כל החיות שהם ככל הנראה רואים רק בטלוויזיה. את הטיול בתוך האקווריום עושים במנהרות שקופות שמאפשרות לראות את כל היופי שיש לו להציע. מה שגם הכרטיסים עצמם לא מאוד יקרים.

דיסנילנד פריז

המקום שאתם מוכרחים לבקר בו הוא הדיסנילנד של פריז. אומנם הדיסנילנד קטן בהשוואה לדיסנילנד המקורי, אך בו בזמן הוא מקום מדהים. ניתן לבלות בדיסנילנד כמה ימים על מנת שתוכלו לעלות על כל המתקנים. ברחבי הפארק תוכלו למצוא מתקנים מהנים, כאלה שהילדים רק יכולים לחלום לעלות עליהם. כרטיסים לדיסנילנד פריז ניתן לרכוש במקום עצמו או דרך האינטרנט למי שרוצה לחסוך לעצמו קצת זמן.

ארמון ורסאי

ארמון ורסאי נשמע כמו יעד שמתאים בעיקר למבוגרים, אך לא רק. הארמון עצמו הוא מבנה מרשים מאוד שגם הילדים יכולים להנות מביקור בו. בנוסף מחוץ לארמון יש גנים קסומים שהילדים עצמם ישמחו לראות ולהתרוצץ בהם. הזדמנות מעולה להשאיר את כל הדאגות הרחק מאחור. תוכלו אפילו לעשות ביחד עם כל בני המשפחה פיקניק או ארוחה נחמדה. באתר פייסטה תוכלו למצוא עוד שלל מקומות שחובה לכם לראות במהלך הביקור בפריז.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*