פסטיבל תור הזהב נחתם בהצלחה.

פסטיבל תור הזהב נחתם בהצלחה.

יומו האחרון של פסטיבל תור הזהב ה-5 נסגר בשלושה מופעים שהתקיימו בו זמנית- "עמק הפרחים"- געגועים לאהובה עוזרי במשכן לאמנויות הבמה, "שפיטה"- באודיטוריום מונארט והמופע "לילות אלבסיסה" בבית יד לבנים. היה מרגש ושמח

הזמרת והיוצרת אהובה עוזרי בטח היתה גאה לראות את כבוד המלכים שניתן לה בפסטיבל תור הזהב בערב מחווה שהוקדש רק לה. המופע לזכרה של אהובה עוזרי ז"ל נפתח בצגת וידיאו קצר על חייה ומיד לאחר מכן, כלו הנגנים לבמה וכבר מהאקורד הראשון הקהל הצטרף במחיאות כפיים. פתח את הערב יאיר צברי בשיר "אימי אימי" ולאחריו עלו האמנים: שגיב כהן, דקלון, גלי עטרי, יואב יצחק, ישי לוי וליאור קקון בת ה-17 וחצי הפיינליסטית של "דה ווייס" ששרה את השיר ״האיש ההוא״ איתו התמודדה בתחרות.
את הערב הנחה בחן מתי סרי שאף שר בסיום הערב בעצמו וסיפר על חייה של עוזרי, על הקשרים שהיו לה עם אמנים ומוזיקה ועל שירת הלב המהדהדת שלה. בקהל נכחו בני משפחתה והאולם היה מלא עד אפס מקום.

באודיטוריום "מונארט" הופיעה על הבמה הדיווה העולה "שפיטה" שהתפרסמה לאחרונה בזכות גירסאות הקאבר הים תיכוניות שלה ללהיטי הרוק'נרול הגדולים של אמנים כמו רדיוהד, נירוונה, אלאניס מוריסט ועוד. בימים אלו עובדת שפיטה על אלבום ומופיעה עם להקתה בארץ ובעולם והיה למופע המשעשע והכיפי, ללא ספק של פסטיבל תור הזהב באשדוד.

בתזמורת המונה כעשרה נגנים, הזמר הטוניסאי שלום בוכניק וצוות וולאד שניישן הרקידו את באי האולם בבית יד לבנים במיטב זמירות העדה עד שהקהל לא התאפק וקם על רגליו לרקוד במופע "לילות אלבסיסה" בנחשב לטקס מסורתי המתקיים מידי שנה בליל ראש חודש ניסן.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*