פסטיבל היין הישראלי השישי בגבעת יונה

פסטיבל היין הישראלי השישי בגבעת יונה

אשדוד מפנה זרקור אל העולם המפתה של יינות ישראל ומזמינה את הציבור הרחב לפסטיבל יין בו נכיר ונהנה מאחד משבעת המינים בהם התברכה ארצנו: הגפן . פסטיבל היין באשדוד יתקיים בפארק נחל לכיש ויארח כ-30 יקבים בהם יקבי בוטיק ויקבים בינוניים וגדולים, מהגולן ועד הנגב.

פסטיבל היין  השישי יתקיים באשדוד ,בגבעת יונה ויארח כ-30 יקבים בהם יקבי בוטיק ויקבים בינוניים וגדולים, מהגולן ועד הנגב. היקבים יציגו את יינותיהם לטעימה לצד דוכני היין יהיו דוכני מזון, שבהם יימכרו מנות דגים , גבינות ועוד. פינות ישיבה בסגנון רטרו ובסגנון מודרני יפוזרו לאורך הגבעה, מיצגים אמנותיים ופסלים חיים יהוו חלק מהתפאורה, הרכבים מוסיקליים ינעימו למבקרים במוסיקה חיה בסגנונות שונים. בנוסף, במות הופעות ימוקמו בגבעה

האתר התיירותי שנבחר לצורך כך הוא גבעת יונה . בנוסף לכך יעוצב המקום כ"בר-טבע" גדול עם פינות ישיבה רבות, הרכבים מוזיקליים מיוחדים ואוכל גסטרונומי עם השפים המובילים מאשדוד שיכינו את מיטב המנות. כל אורח יקבל כוס יין מקצועית בכניסה איתה יעברו המבלים בין היקבים. 

כבר בכניסה מקבלים כוס יין,המוזיקה ברקע מתנגנת,התפאורה צבעונית  חווית המסע  בין יקבי היין הישראלים השונים והמגוונים בטעמים על מדשאות הירוקות ,ממוקמים מחצלות או כסאות בר וכריות ענק הפזורות על הגבעה, צעירים ומבוגרים עם כוס יין וצלחת גבינות, בריזה מהים מגיעה ומלטפת את הגוף ברקע המוזיקה בוקעת, ניתן לשבת ולהאזין להופעות של אומנים ישראלים. 

כניסה – 50 ₪ כולל קבלת כוס יין וטעימות יין מכל היקבים

שעות הפעילות – 19:00-00:00

face2

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*