פסטיבל היין באשדוד

פסטיבל היין באשדוד

פסטיבל הין ממוקם לאורך גדות נחל לכיש (נחל נקי מאוד ,קיבלנו ממשרד הבריאות לראשונה מאז שנות ה-80 אישור לשייט בנחל) המסורת אשר החלה לפני שנים ומושכת מבלים מכל הארץ ממשיכה גם השנה. האתר התיירותי שנבחר לצורך כך הוא פארק לכיש הממוקם לאורך גדות נחל לכיש ובצדו טיילת ארוכה וירוקה עם מדשאות רחבות ועצים רחבים. בנוסף לכך יעוצב המקום כ"בר-טבע" גדול עם פינות ישיבה רבות, הרכבים מוזיקליים מיוחדים ואוכל גסטרונומי עם שפים מובילים מאשדוד שיכינו את מיטב המנות. כל אורח יקבל כוס יין מקצועית בכניסה איתה יעברו המבלים בין היקבים.  

כבר בכניסה מקבלים כוס יין, המוזיקה ברקע מתנגנת,התפאורה צבעונית  חווית המסע  בין יקבי היין הישראלים השונים והמגוונים בטעמים הממוקמים לאורך שדרת הנחל מתחילה   על מדשאות הירוקות, ממוקמים מחצלות או כסאות בר וכריות ענק הפזורים לאורך גדות הנחל, צעירים ומבוגרים עם כוס יין וצלחת גבינות, בריזה מהים מגיעה ומלטפת את הגוף ברקע המוזיקה בוקעת, לאורך הנחל ניתן כמו היין לשבת ולהאזין להופעות של אומנים ישראלים בבמות הממוקמות ממש על  שפת הנחל, כולם מחייכים,נגמר היין עוד סיבוב של כוס, נמאס מהגבינות, נחליף לצלחת של דגים, ממשיכים לשבת ונראה שהזמן נעצר מלכת. 

אשדוד מפנה זרקור אל העולם המפתה של יינות ישראל ומזמינה את הציבור הרחב לפסטיבל יין בו נכיר ונהנה מאחד משבעת המינים בהם התברכה ארצנו: הגפן .

 פסטיבל היין  החמישי יתקיים באשדוד, בפארק נחל לכיש ויארח כ-30 יקבים בהם יקבי בוטיק ויקבים בינוניים וגדולים, מהגולן ועד הנגב. היקבים יציגו את יינותיהם לטעימה לצד דוכני היין יהיו דוכני מזון, שבהם יימכרו מנות דגים, גבינות ועוד. פינות ישיבה בסגנון רטרו ובסגנון מודרני יפוזרו לאורך שדירת הנחל, מיצגים אמנותיים ופסלים חיים יהוו חלק מהתפאורה, הרכבים מוסיקליים קטנים ינעימו למבקרים במוסיקה חיה בסגנונות שונים. בנוסף, במות הופעות ימוקמו לאורך שדרת הנחל. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*