פסטיבל היין באשדוד

פסטיבל היין באשדוד

פסטיבל היין המסורתי של חול המועד סוכות נפתח אתמול, כמו בשנה שעברה גם השנה בחרו המפיקים את גבעת יונה כלוקיישן מועדף וזאת לאחר שבמשך מספר שנים נערך הפסטיבל בפארק לכיש.

הפסטיבל יימשך גם היום (חמישי) החל מהשעה 19:00 וזו תהיה ההזדמנות האחרונה למי שפספס אתמול, וחבל לפספס. מדובר בפסטיבל שונה בנוף הסטיבלים העירוני, קהלים רבים מחוץ לאשדוד מגיעים ומתחכחים בקהל מקומי ונוצרת דינמיקה שונה מזו שכולם מכירים את כולם, חובבי היין בארץ נחשבים לקהילה איכותית יחד עם ניחוח היין והתפאורה הנעימה, מוסיקת הרקע הרגועה משהו טוב קורה. מזג האוויר בהחלט משחק לטובת המבקרים והחוויה בהתאם.

LIMOREDREY (140)

פסטיבל היין השביעי יתקיים באשדוד ,בגבעת יונה ומארח כ-30 יקבים בהם יקבי בוטיק ויקבים בינוניים וגדולים, מהגולן ועד הנגב. היקבים יציגו את יינותיהם לטעימה לצד דוכני היין יהיו דוכני מזון, שבהם יימכרו מנות דגים , גבינות ועוד. ולצד זה ימוקמו פינות ישיבה בסגנון רטרו ובסגנון מודרני יפוזרו לאורך הגבעה, מיצגים אמנותיים ופסלים חיים יהוו חלק מהתפאורה, הרכבים מוסיקליים ינעימו למבקרים את חווית הערב עם סגנונות מוזיקליים מגוונים. בנוסף, במות הופעות ימוקמו לאורך שדרת הפסטיבל.

LIMOREDREY (8)

בנוסף, לכך יעוצב המקום כ"ברטבע" גדול עם פינות ישיבה רבות, הרכבים מוזיקליים מיוחדים ואוכל גסטרונומי עם השפים המובילים מאשדוד שיכינו את מיטב המנות.

LIMOREDREY (115)

 

צילום: לימור אדרי

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*