פסטיבל אשדודשירה 2017 יצא לדרך

פסטיבל אשדודשירה 2017 יצא לדרך

המשכן לאמניות הבמה באשדוד היה מלא עד אפס מקום במופע הפותח של פסטיבל אשדודשירה 2017 כשעל הבמה, בהרכב של עשרה נגנים על במת המשכן וברקע על מסך תמונות מאוצרות התערוכה "זמר בודד הוא הלב" וכל הכוכבים הגדולים של הזמר המזרחי שזכה לערב של שמחה, מוזיקה וכבוד: בינימין בוזגלו, זאב רווח, זהבה בן, דקלון, מיכה שטרית וטריפונס, בהנחיה לבבית של מתי סרי שביצע אף הוא שני שירים ואורחים מכובדים שעלו להקריא שירה שכבר מזמן לא בודדה

מתי סרי מנחה הערב בירך את הבאים ואת מאזיני גלי צה"ל ואלו שצפו בשידור בחי באתר המשכן לאמנויות הבמה ובעמוד הפייסבוק. פסטיבל אשדושירה, שם דגש על המילה המושרת, מארח מעל 100 יוצרים והינו בית פתוח לאמנים, יוצרים וכמובןמשוררים.

כשלם שעולה על סך חלקיו. אשדוד הפכה לאבן שואבת שמציירת פסטיבלים ותרבות בקנה מידה בינלאומי שכן רק בפסטיבל מדיטרנה האחרון נפתחה התערוכה "זמר בודד הוא הלב" במוזיאון אשדוד לאמנות והנה חוגגים אותה כמופע חגיגי.

על הבמה עלו זה באחר זה האמנים הגדולים אותם ליווה בקטעי קישור והנחיה מקסימה מתי סריבינימין בוזגלו במחרוזת מחווה לג'ו עמר וסאמי אלמגריבי, זאב רווח עם שירים עממיים ולחנים מתגלגלים, עשה שמח כמו בימים ההם עם השיר הידוע "בתשלומים" וכמובן את הלהיט מהסרט "סלאח שבתי" האח יא ראב יא ראבמיד לאחריו זהבה בן כבשה את הקהל עם השיר "טיפת מזל" ואיתנה עומרי.

מוטי-מלכא-אשדודאשירה

עוד בירכו והקריאו שירהפרופ' סמי שלום שטריתהמנהל האמנותי של הפסטיבל בירך והקריא מספר שיריו, חברת הדירקטוריון אקו"ם פנינה תמנו שטא הקריאה משירן של חנן בן ארי– "ויקיפדיה".

מתי סרי אמר כי למרות ריבוי הסגנונות בזמר המזרחי, נדמה היה שכולם היו תימניםצלילי הכרם, צלילי העוד, אהובה עוזרי, בועז שרעבי ועוד ועוד זמריםוהזמין לבמה כמובןאת דקלון!

לאחריו עשה כבוד מיכה שטרית לגבי שושן ז"ל עם השיר "שש עשרה מלאו לנער", סרי בעצמו שר זוהר ארגוב וחתם את הערב בחגיגת מוזיקה יוונית – טריפונס עם הבוזוקי!

הערב, יום שני 20.11.17 יתקיימו המופעים:
יגל יעקבבקפה תיאטרון בית יד לבנים, בשעה 20.00
אביתר בנאיבכיתת אמן באודיטוריום מונארט בשעה 20.00
עושים שירה בשלשהבפרימידה במוזיאון אשדוד בשעה 21.00
וערב "שירה ובירה" בפאב ה'זרם' החל מהשעה 22.30 (הכניסה חופשית)
לכל תכני הפסטיבל כנסו לאתר: http://ashdodashira.co.il/


פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*