פסטיבל אשדודאנס 2021 חוזר בגדול

פסטיבל אשדודאנס 2021 חוזר בגדול

פסטיבל אשדודאנס ה-4 חוזר אל הבמות, אחרי הפסקה של שנה שכפתה עלינו מגפת הקורונה. כמו בעבר, הפסטיבל מציע ארבעה ימים של חוויה סוחפת,  בין התאריכים 16-19/8/21, בהם תוכלו לצפות במופעי ריקוד ענק ולהצטרף למפגני ריקוד עם מאות רקדנים. תכנית הפסטיבל גדושה ומשלבת ריקודי זירה, מופעי במה, מוסיקה טובה וחוויית ריקוד מרפרטואר המחול הישראלי וריקודי העם העשירים שלנו.

"אשדוד – עיר רוקדת" היא לא איזה סלוגן תדמיתי אלא מציאות חיים. במשך שנים רבות אשדוד מפעילה חוגי ריקוד באולמות והרקדות המוניות תחת כיפת השמים. אך טבעי שלאחר עשרות שנים, עשרות אלפי רוקדים והמוני אוהדים, ייוולד פסטיבל אשר ייתן ביטוי לאחד מאבני התרבות הבולטים שלה, ולפני חמש שנים רקדן העבר והכוריאוגרף אבי לוי, העלה יוזמה פנטסטית, שזכתה לתמיכה ועידוד של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומ"מ רה"ע עו"ד גבי כנפו, וייסד את פסטיבל אשדודאנס.

הפסטיבל מתקיים זו השנה הרביעית והשנה, באמצע חודש אוגוסט, נוכל שוב להצטרף למאות רקדנים ולהעניק לאשדוד את אחת המתנות המופלאות שלה – הריקוד. יהיה זה במסגרת "אשדודאנס", שקנה לו מוניטין כפסטיבל הריקוד החשוב והגדול בישראל. הפסטיבל, שחוזר אלינו אחרי שנה הפסקה בגלל משבר הקורונה, מציע לנו תכנית אומנותית עשירה ומגוונת ובה מאות רקדנים, מוסיקאים ואמנים שיעלו הפקות מקור מרתקות, מופעי מחווה לענקי המוסיקה והרקדות ענק שיזיזו לכם את הלב והרגליים.

עו"ד גבי כנפו, מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות אשדוד, מציין שאחרי סגרים והגבלות של הקורונה, אשדוד שוב נפתחת ומציעה חוויית ריקוד חגיגית ומשמחת. "עכשיו זו השעה לרקוד, לשמוח, לחגוג וליהנות מכל הטוב והיופי שיש לעיר שלנו להציע, לתושבים ולתיירים המגיעים לבלות בה" הוא אומר ומציין כי "בשנה הרביעית לקיומו, היקף הפסטיבל והתכנים המגוונים שלו הם עדות למקצועיות ולהעמקה של צוות אשדודאנס".

אבי לוי, המייסד והמנהל האמנותי של אשדודאנס, שמח לשוב ולחדש את פעילות הפסטיבל. "אני שמח להזמין אתכם לחגיגה מסעירה של מוסיקה ומחול, למופעים שיחשפו אתכם לקסמי תנועה וצליל מהעולם ולמחולות ענק שיעלו על נס את הפולקלור המקומי" ומבטיח כי "אירועי הפסטיבל מחברים מאות מרקידים ורוקדים, חובבים ומקצועיים, לתערובת נפלאה של סגנונות וז'אנרים, כך שכל אחד יכול למצוא בו את מקומו".

עיריית אשדוד ומפיקי הפסטיבל קוראים לציבור התושבים לבוא ולהצטרף לחגיגה ענקית של צליל ותנועה ומזמינה אתכם לרקוד יחד עם רבים נוספים – אוהדי מחול עממי וריקודי עם ישראליים, מאשדוד ומחוצה לה. כמו כן, יוכלו המבקרים בפסטיבל ליהנות מסצנה קולינרית משובחת, מבארים שווים ומרצועת חוף הכי יפה בארץ. כדאי להיכנס לאתר הפסטיבל ולדף הפייסבוק, ולקרוא על פסטיבל אשדודאנס 2021, ללמוד על תכנית הפסטיבל וליהנות מהטבות גם מהמסעדות המשתתפות בפסטיבל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*