פסח חוגגים באשדוד!

פסח חוגגים באשדוד!

העיר אשדוד מקבלת את האביב בחגיגה של אטרקציות חדשות: טיולי טרקטורונים, אופניים משפחתיים, מיצג אורקולי, משחק בריחה במצודת אשדוד ים, פתיחת פארק אתגרים ועוד…

בפסח הקרוב, החברה לתיירות אשדוד חוגגת את השקתן של מספר אטרקציות חדשות בעיר, וכאלה שחזרו לפעילות אחרי ההנחיות בשל תקופת הקורונה.

פארק אתגרים שהיה סגור בשנה האחרונה בשל הנחיות הקורונה , פותח את שעריו שוב. הכניסה אליו הינה בהתאם לתנאי התו הסגול ומוגבלת במקומות – כול הקודם זוכה.

מי שרוצה להכיר את אשדוד לעומק, ולעשות זאת על גלגלים, יכול לעשות זאת על גבי אופניים משפחתיים, עם 4 מושבים (פלוס 2 לילדים קטנים) , אותם לוקחים לנסיעה קלילה, במהלכה חולפים על פני פינות חי, פסלי אומנות, ופותרים כתבי חידה שימתינו לרוכבים לאורך המסלול.מי שמעדיף נסיעה יותר אתגרית, מוזמן להצטרף לחוויית שטח על טרקטורונים, במסלול מהנה בין פארק אתגרים בעיר ולאורך נחל לכיש לכיוון עד הלום.

אטרקציה חדשה נוספת היא מיצג אור קולי מרשים ועשיר באפקטים, באתר מצודת אשדוד ים. המיצג נע בין קירותיה העתיקים המקוריים  של המצודה, ומספר את סיפורה של אשדוד – החל מימי האדם הקדמון, דרך הפלישתים ועד ימינו, מזווית ראיה ייחודית. הים, שגליו האינסופיים מלטפים את חופי אשדוד מיליוני שנים, הוא זה שמספר את ההיסטוריה של העיר ותהפוכותיה.

המיצג מצטרף לשלל פעילויות חווייתיות המוצעות במתחם המצודה, אשר חושפות בפני המבקרים את סיפורה הייחודי, באמצעות משחקי אתגר ומשימות כגון הארכיאולוג הצעיר, צלפים בפעולה, בניית קשתות, משחקי הסוואה ועוד. משחק בריחה ייחודי ייקח את המטיילים במסע של משימות בעקבות 2 מלחים ביזנטיים שאנייתם טבעה לפני אלף שנה מול חופי אשדוד.

במהלך החג יתקיימו מגוון סיורים מודרכים מרתקים כגון גלישת חולות, סיור גרפיטי, סיור טעימות ועוד.

לפרטים נוספים ולהרשמה לפעילויות: באתר תיירות אשדוד https://Visit.Ashdod.muni.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*