פירוק רכבים – ממה צריך להיזהר?

פירוק רכבים – ממה צריך להיזהר?

רבים מאיתנו נתקלו בסיטואציה הבעייתית הבאה, הרכב הוותיק שלנו ששירת אותנו שנים רבות שבק חיים. זה יכול לקרות כתוצאה מבלאי טבעי של הרכב שנסע על כבישי ישראל כבר מאות אלפי קילומטרים. מצב זה יכול גם לקרות כתוצאה מתאונה שהרכב שלנו היה מעורב בה. במקרים כאלה אנחנו פשוט מבינים כי כבר לא משתלם לנו להחזיק או לתחזק את הרכב מבחינה כלכלית ולכן במקרים רבים פשוט עדיף להעביר אותו למגרש פירוק רכבים. הסיבה לכך היא משום שכדי להמשיך להשתמש בו נצטרך לשלם הרבה כסף לתיקון או החלפת חלקים ואנחנו מגלים שזה לא משתלם. למכור את הרכב מרגיש מסובך, כי הרכב ישן ולא עובד. במקרים כאלה שווה לשקול למכור את הרכב למגרש רכבים.

החלטנו למכור את הרכב לפירוק, ממה צריך להיזהר?

יש המון בעלי מקצוע ומגרשים בתחום קניית רכבים לפירוק, לכן כדאי שתמצאו חברה שמתאימה לכם. אם לדוגמה אתם מחפשים פירוק רכבים באשדוד, בטח תתקלו ברשת בתוצאות רבות, אבל חשוב שתוודאו שהמגרש בו בחרתם יעשה שימוש תקין ברכב ולא יחזיר לכביש רכב שהנסיעה בו עלולה להיות מסוכנת לנוהג בו ולאחרים בכביש. כמו כן, אם העברתם את הרכב לידי מישהו אחר, חשוב שהוא כבר לא יהיה רשום על שמכם כדי שלא תמשיכו לקבל עבורו קנסות לדוגמה. לפני שאתם בוחרים מגרש לפירוק רכבים, עליכם לשים לב כי מדובר במגרש מקצועי, עם המלצות, כזה שבעל המגרש מפגין שקיפות מלאה מולכם, נותן לכם מענה על כל השאלות, מסביר לכם על התהליך ומשלם לכם מחיר הוגן על הרכב.

מה היתרונות למכירת רכב למגרש?

לרוב, אם תמכרו רכב למגרש בניגוד לאדם פרטי תוכלו לעשות זאת כמעט באופן מיידי. לא תצטרכו לרדוף אחרי "לקוחות פוטנציאליים" ולשכנע אותם לרכוש את הרכב. מגרשי רכבים יכולים לקנות רכב בכל מצב, גם כשאינו תקין, כי לרוב יוכלו להשתמש בחלקים שלו גם אם הרכב עצמו לא עובד. במקרים כאלו, אתם גם עוזרים לסביבה במקום להשאיר גרוטאה חסרת שימוש שתתפוס מקום, וגם יכולים להרוויח כמה שקלים על החלקים ברכב. פעמים רבות, המגרשים לקניית רכבים מחזיקים גם גרר שיכול לאסוף את הרכב מהמיקום הנוכחי שלו במידה והרכב לא שמיש לנסיעה.

כמה אפשר להרוויח ממכירת רכב לפירוק?

כמו ברכב תקין, גם ברכב שאינו עובד יש כמה פרמטרים שמשפיעים על המחיר שלו. אם לדוגמה מדובר בדגם מבוקש עם חלקים מבוקשים תוכלו לקבל עליו יותר מאשר על דגם מאד נפוץ במגרשים. אם הרכב משנה יותר מתקדמת, סביר שגם החלקים שלו יותר חדשים. לפעמים ממש לפני מכירת הרכב קניתם והחלפת איזשהו חלק ברכב, ציינו זאת בפני המגרש אולי החלק שווה יותר. בכל מקרה תמיד משתלם לבדוק מול כמה סוחרים הצעות מחיר עבור הרכב שלכם, אבל חשובה גם הנוחות, הקרבה הגיאוגרפית ושירותי גרר כדי שלא תצטרכו להתעסק הרבה בהעברת הרכב.

החיפוש אחר מגרש פירוק רכבים אינו אמור להיות מסובך. גרר איתי פירוק כלי רכב הינה חברה שיכולה גם לאסוף עבורכם את הרכב וגם לדאוג לפירוק שלו ולשלם לכם על הרכב במזומן בדיוק לפי המחיר שלו בשוק.

קרדיט: freepik
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*