פינת אוכל מעוצבת

פינת אוכל מעוצבת

בכל בית יש רהיטים מגוונים המשמשים למטרות שונות. אלו המיועדים לפינת האוכל הם בין החשובים ביותר. יש לכך מספר סיבות. סביב השולחן מתכנסים פעמים רבות לארוחות משותפות שחלקן הן חגיגיות ואינטימיות. ארוחות אחרות מיועדות לאירוח חברים ומכרים ולאנשים ממעגלים חברתיים שונים ועוד. פינת האוכל ממוקמת, לרוב, בצמוד לסלון ו/או למטבח ולעיתים, היא זאת המפרידה ביניהם. יש חשיבות לסוג הרהיטים ולעיצובם, לאווירה שהם מוסיפים ועוד. פינות אוכל מעוצבת תוסיף רבות לכל חלל בו היא ממוקמת.

ניתן לראות פינות אוכל מעוצבות באתרי חנויות רהיטים ובחנויות עצמן. פינת אוכל חייבת בראש וראשונה להיות נוחה ופרקטית. הדבר אומר מספר אלמנטים. יש צורך שיהיה ניתן להגדילה ניתן למצוא כאלו שכאשר הן סגורות ניתן לשבת סביבן 8 אנשים ולאחר הגדלה עד 24   נפשות ויותר. ניתן למצוא פלטות שולחן עגולות, אליפטיות, מרובעות ומלבניות. כל שולחן כזה ניתן להגדיל והבחירה הראשונית תהיה על פי צורת החלל בו הוא ממוקם, גודלו ועוד. יש שולחנות עם רגליים ישרות יש כאלו המותקנות בצורה אלכסונית וכדומה.

את הכיסאות יש לבחור בהתאם. רבים מעדיפים כסאות מרופדים שעליהם ניתן לשבת בנוחיות זמן רב. יש בדי ריפוד שונים וביניהם עור, בדים סינטטיים וכדומה. מקובל לבחור בדים שקל לנקותם, ובדים סינטטיים רחיצים מסוגים שונים הם כאלו. הריפודים מגיעים עם גוונים והדפסים שונים. ניתן לבחור צבע אחד או יותר כדי להוסיף צבע ועניין לכל המערכת. פינת אוכל מעוצבת ונאה תשדרג מאד את מראה החלל ותהווה תוספת מרעננת לכל סלון. אם מעמידים עליה אגרטל פרחים נאה ומסדרים תאורה מתאימה הרי שהמראה יהיה מושלם עוד יותר.

רהיטים אלו מיוצרים, לרוב, מעץ טבעי או מעובד. ניתן לבחור עצים טבעיים מסוגים שונים דוגמת: אורן, אלון, מהגוני, טיק בורמזי הנחשב ליקר מאוד ועוד. עץ טבעי הינו מסיבי וחזק והבלאי שלו מופחת. ניתן למצוא גם כאלו המיוצרות ממתכת וזכוכית ויש אשר משלבים את שני חומרים כדי להוסיף אלמנט עיצובי נאה. על מנת שפינת אוכל מעוצבת תיראה היטב יש לייצר אותה עם גימור מושלם. יצרנים בעלי מוניטין מקפידים על כך.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*