פיני עייש – המטרה, אליפות!!!

פיני עייש – המטרה, אליפות!!!

אם הייתם מגיעים הערב (ראשון) למסיבת העיתונאים החגיגית של הפועל אדומים אשדוד לקראת פתיחת העונה, הייתם בטוחים כי מדובר במועדון לגיטימי בליגת העל.

בשעות אחר הצהריים, קיימה קבוצת האוהדים החדשה והעולה החדשה לליגה ב', את מסיבת העיתונאים, אשר נערכה באחד מחדרי ההלבשה המפוארים ומהודרים של הקבוצה. מי שנכחו במסע"ת היו מאמן הקבוצה פיני עייש, ביחד עם עוזרו החדש, עמוס וזאנה. גם הקפטן החדש, יאיר אזולאי, שחזר למועדון נעוריו הגיע, וכמו כן גם נציג מטעם עיריית אשדוד, נאור ביטון.

פיני עייש, פתח את דבריו  עם ההכנות לעונה הקרובה" אני מאוד אופטימי. חושב שעשינו כל מה שיכולנו והעמדנו קבוצה מאוד ראוייה. אני מאוד אופטימי גם מבחינת ההון האנושי וגם מהשחקנים".

על משחקי ההכנה " בדרך כלל משחקי הכנה לא מעיד על מה שקורה בליגה. יש בהם הרבה פרמטרים שאנחנו כמאמנים מסתכלים עליהם ויש להם הלכות על התוצאה. התוצאה היא חשובה אבל לא הכי".

אם ציפיתם להצהרה מעייש, היא גם הגיעה "המטרה היא חד משמעית. אנחנו מדברים על הפועל אדומים אשדוד שזה מותג. בחשיבה אדומים אשדוד תמיד חושבת קדימה. לכן אין ספק שהמטרה היא אליפות".

יאיר אזולאי הקפטן, ניסה לתאר את האווירה החדשה בליגה ב', לאחר שעבר לא מעט שנים בליגת העל "כמו כל דבר חד יש התרגשות. זאת קבוצה שעלתה מליגה ג' לליגה ב'. אני חושב שנהיה קבוצה חזקה וזה ייתן לנו כוח ויתרון. בדרך כלל שרוצים להאבק בצמרת חשובה הפתיחה. יש חיבור טוב בין השחקנים ואין ספק שהחברה מאוד מגובשים. ראינו את החיבור הנהדר במשחקי אימון ובחדר הלבשה. הכח הוא שיהיה לנו חיבור בקבוצה גם ברגעים פחות טובים".

בנוסף, יש לא מעט תהיות לגבי העזרה התקציבית במהלך העונה מעיריית אשדוד. לשם כך, נועד למסיבת העיתונאים, נציג מהעייריה, עוזרו של ד"ר יחיאל לסרי, נאור ביטון, שהסביר את הקשר העתידי שיהיה בין העיריה לקבוצות בליגות הנמוכות " אנחנו מאוד שמחים שיש עוד קבוצות כיום שמייצגות את אשדוד בכדורגל. בנושא התקציבים לא אכנס לעומק, אבל כמו שנאמר בעבר. ברגע שיש עמותה שמעבירה ניהול תקין, העיירה תשתדל לעזור. אנחנו שמחים לראות שמגיעים מאוד אוהדים. צפויים לנו שני דרבים העונה לפחות שצפויים להגיע מאות עם לא אלפי אוהדים. השגשוג בכדורגל באשדוד גורם לצפות לחוויה של הנאה ספורטיבית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*