פינוי בתים באשדוד

אם במהלך השנים הבית שלכם הפך למבולגן ומלא בחפצים, הדבר פוגע באיכות החיים שלכם והופך אותם לבלתי נסבלים. אם ברצונכם להחזיר את המצב לקדמותו ולשקם את איכות החיים שלכם, פנו אלינו. צרו איתנו קשר ואנחנו נבצע עבורכם פינוי בתים באשדוד בצורה מקצועית ביותר. התקשרו עכשיו 03-9240718 ותיהנו משירות אדיב ויעיל.

אי אפשר לחיות בבלאגן. אם אתם רוצים להביא שינוי הביתה זה אפשרי. אנו מבינים שאתם עובדים קשה ואין לכם זמן פנוי לבצע את כל מטלות הבית. אתם חוזרים מאוחר מעבודה וצריכים לעשות קניות בסופר או רוצים להתאמן במכון הכושר – פשוט אין לכם זמן. אתם תמיד מחכים ליום הזה שבו תוכלו למיין את הדברים ולהיפטר מהחפצים הישנים, אך פשוט איך לכם זמן. וכך המצב מחמיר והאתגר הולך וגדל. אבל אך תאבדו את התקווה, אנחנו יכולים לעזור לכם.

פשוט פנו אלינו, חברת שי פינוי דירה, ותיהנו משירותי פינוי בתים באשדוד. אנחנו מציעים לכם שנים רבות של ניסיון בתחום פינוי דירות. האנשים הנעזרים בשירותינו הם כאלו הרוצים לפנות דירה לפני מעבר לדירה חדשה, אנשים לפני רילוקיישן לחו“ל, מקרים של הזנחה מסיבות שונות או בתים של אגרנים כפייתיים.

אותנו לא מעניינת הסיבה וגם לא מעניין אותנו מה אופי החפצים שהצטברו לכם בבית, אנחנו מתרכזים בפתרון המקצועי שיניח את דעתכם. לא באנו להעביר ביקורת על הרגלי החיים שלכם. לפעמים זה ריהוט, לפעמים בגדים ישנים, כלי מטבח, מכשירי חשמל או כל דבר אחרת. אנו מטפלים בפינוי כל סוג של תכולה. אין לנו כוונה להעביר ביקורת על הלקוחות שלנו. ראינו הכל ואנו מקצועיים

מי צריך פינוי בתים באשדוד

השירות שלנו מתאים לכולם, מזוגות צעירים עם ילדים שעסוקים ועד קשישים שאינם מסוגלים לטפל בדברים בעצמם. כל מי שנמצא בבעיה וזקוק לשירות יקבל את השירות הטוב ביותר.

ישנה סטיגמה כאילו מדובר לשירות עבור אנשים מבוגרים או דירות של נפטרים. זהו אמנם חלק מהשירות, אך אנשים בכל קצוות האוכלוסייה ובכל גיל זקוקים לשירותי פינוי בית באשדוד. ישנם צעירים רבים ועסוקים שמקדישים את כל האנרגיה לקריירה ואינם מוצאים זמן לטפל בבית.

אנחנו כאן בשביל לעזור – ויודעים לטפל גם בבתים של אגרנות כפייתית באשדוד. אז אם אי אפשר לזוז בבית מרוב חפצים ואם הבית הופך להיות מקום שלא נעים להיות בו, לנו יש את הניסיון בהשבת המצב לקדמותו. לאחר שנסיים את תרגישו מעולה.

אנו נעשה עבורכם את העבודה

אם חשבתם לנסות לבצע פינוי דירה בכוחות עצמכם, אתם צפויים לגלות כי מדובר בעבודה קשה וגם מורכבת למדי. אנחנו מדברים על משקלים כבדים ורהיטים גדולי ממדים. אנו מדברים על מיון ארוך הגוזל זמן. אנו מדברים על הקשיים בהוצאות החפצים מהדירה, כמו משא כבד בחדר המדרגות. ובסוף יש צורך גם במשאיות פינוי. אתם צפויים להתמודד עם אתגרים גדולים ולא הזכרנו את הזמן הרב שזה גוזל.

אולי תוכלו להקדיש כמה שעות בסוף השבוע, על חשבון חיי המשפחה והזמן הפנוי. אבל כך הפרויקט יימשך חודשים רבים ובפועל פשוט תלכו במקום. אנחנו לעומת זאת נתלבש על הפרויקט מתחילתו ועד סופו, ולכל היותר נסיים בכמה ימים.

יש גם שירותי ניקיון

לאחר שפונתה הפסולת מהדירה אתם צפויים לגלות מהי רמת ההזנחה. הרי מעולם לא ניקיתם מאחורי ערמות החפצים המצטברות ועכשיו תראו את הנזק. וכאן בא היתרון השני של חברת פינוי דירות והוא שירותי הניקיון שאנו מעניקים. אין מדובר בניקיון רגיל כפי שמבצעת עוזרת הבית, אלא ניקוי עמוק ויסודי הכולל חיטוי ואפילו הדברה.

וככל שמתקדמים בפינוי הדירה והניקיון, מגלים גם בעיות נוספות של הזנחה. לכן אנו מציעים לכם פתרונות נוספים, מסיוד הקירות ועד תיקון חלונות שוברים. המטרה היא פשוט לחדש את בית. לאחר שמסתיים הפינוי אתם יכולים סוף סוף להגשים בית את כל החלומות שלכם.

למשל אם הילדים גדלו ועזבו את הבית, עכשיו תוכלו לפנות את התכולה המיותרת ולמצוא שימוש חדש לחדרים. לאחר הפינוי תוכלו להפוך את חדר הילדים לחדר עבודה, מוכן כושר ביתי או כל שימוש אחר שתרצו.

התקשרו עכשיו לשי שטיקגולד להחזיר את הסדר לבית! 050-7454504

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*