פותחים את הקיץ בקאנטרי הקהילתי CCH

פותחים את הקיץ בקאנטרי הקהילתי CCH

הקאנטרי הקהילתי CCH עבר מהפך ועדיין נמצא בתהליך של שינוי תפיסה, המתנ״ס שהופך אט אט לקאנטרי קהילתי מכין לנו קיץ עם לא מעט הפתעות שבטח תתעדכנו עליהן ממש בקרוב. הסנונית החדשה היא מסיבת קיץ אוריינטלית שבמרכזה פסטיבל מחול מזרחי. בתכנית המקורית יוכלו המשתתפים להתנסות וליהנות מסדנאות בבחירה אישית,שייערכו בחדרי הסטודיו של המרכז וכן באולם הספורט. צוות של מורות מהמובילות בארץ למחול מזרחי בראשות דורית ארובס, ידריכו את המשתתפים בהתנסות ראשונית ברזי המחול האוריינטלי. הסדנאות מיועדות לכול וניתן להשתלב בהן במהירות, כך שגם מי שלא רקדה בעבר, וגם רקדניות ותיקות ימצאו את מקומן.

מחוץ להתנסות בסדנאות תפעל במקום במה פתוחה המיועדת למשתתפות בסדנאות ולמופעים של צוות המורים בליווי של אסף אברהם,אמן דרבוקה וותיק ומנוסה המופיע יחד עם מרגול, אייל גולן, ישי לוי, נתי לוי ועוד רבים וטובים ובשנים האחרונות פועל בעולם המחול המזרחי יחד עם רקדניות הבטן המובילות בישראל בינהן דורית ארובס.מחוץ להופעות בבמה הפתוחה ייערך במקום שוק ססגוני,אפטר פארטי בבריכה ושימוש חופשי בסאונה ובג'קוזי.

חגיגת קיץ אוריינטלית בקאנטרי הקהילתי CCH,יום שישי 15 במאי 2015 בין השעות 10:00-17:00,רח' נתן אלבז 25.למידע והרשמה 08-8555834

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*