פורמולה חדשנית להחלקת שיער אורגנית

פורמולה חדשנית להחלקת שיער אורגנית

פורמולת BOrganic באישור משרד הבריאות.

לא מעט נשים ששיערן מתולתל או גלי מעוניינות להנות מהיתרונות ומהפריווילגיה של שיער חלק. במיוחד עבור אותן נשים מוצעות כיום במספרות השונות החלקות שמטרתן היא להחליק את שיערן ולהעניק לו מראה חלק. ישנן לא מעט שיטות החלקה כיום, אולם, כל אישה המעוניינת בהחלקה חייבת לדעת שעל מנת להבטיח את בריאות השיער שלה  ואת בריאותה באופן כללי, עליה לבדוק מהם מרכיבי החומרים אשר מסייעים להחליק את שערה והאם מדובר בחומרים בטוחים לשימוש, אשר בד בבד לצד התוצאות הטובות שהם מסבים לשערה, הם גם בריאים לשימוש.

סוגי החלקות

בין סוגי ההחלקות המוצעות כיום לכל אישה, ניתן למצוא גם החלקות זמניות כגון: החלקה ברזילאית, החלקת קריאטין משקמת ועוד. כמו כן, ישנן החלקות הרלוונטיות לצורך שינוי מבנה השיער על מנת לעצב אותו מחדש. מדובר על החלקות שיכולות להיות מאוד יעילות מבחינת תוצאת המראה החלק שהן מסבות לשיער, אך יחד עם זאת, עלולות לפגוע בשער באופן אגרסיבי. לכן, נשים אשר מעוניינות לשלב בין התכונה המשקמת של ההחלקות הזמניות לבין משך הזמן שמחזיקות ההחלקות הקבועות, מבלי לפגוע בבריאות השיער שלהן, יכולות לבחור בהחלקה אורגנית. החלקה אורגנית היא החלקה המתאימה לכל סוגי השיער.

פורמולת החלקה אורגנית לשימוש ביתי ומקצועי

אם את מחפשת מוצר החלקה אורגנית, אשר איננו פוגע מחד בשער ומאידך, מסב את תוצאה קבועה ואיכותית לשיער בתחום ההחלקה, כדאי מאוד שתכירי את הפורמולה להחלקה אורגנית אשר תוכלי להשתמש בה גם באופן עצמאי בביתך.  מדובר על פורמולת החלקת שיער אורגנית הבריאה בעולם, מבית BOrganic, אשר מורכבת מנוסה הכוללת בה רכיבים אורגניים. היתרון בפורמולה זו כרוך בכך שמדובר על פורמולה שמאפשרת שיער חלק פרמננטית ללא שינוי מבנה השיערה ובשל כך, ניתן לשמור במהלך השימוש בחומר ההחלקה על בריאות השערה ואיכות השערה. החומר הפעיל המצוי בפורמולה זו קרוי: חומצה גליקולית אשר מיוצרת מקני סוכר. חומצה בו היא חומצה שמשתמשים בה גם לא מעט עבור טיפולים קוסמטיים הרלוונטיים לפנים. החומצה איננה פוגעת בלחות של השיער וכן, איננה פוגעת במבנה השערה.

יתרונות הפורמולה מבית BOrganic

מלבד העובדה שמדובר על פורמולה איכותית ובריאה לשיער, הרי שגם משרד הבריאות תומך בפורמולה זו ומאשר אותה לשימוש. חומר ההחלקה נשטף באופן קל ומהיר מהשיער לאחר השימוש בו ולאחר השימוש בחומר, השיער נראה חלק באופן טבעי. כמו כן, החומר איננו נשטף בחפיפות. על אף שלהחלקה האורגנית יש נטייה להבהיר את צבע השיער, ניתן לצבוע את השיער לאחר ההחלקה. מדובר על פורמולה שתוצאות ההחלקה שהיא מסבה מחזיקות מעמד בצורה מצוינת לאורך חצי שנה. בתום חצי שנה, יש לחדש את ההחלקה. הפורמולה מותאמת לכל סוגי השיער, כולל שיער שעבר החלקה כימית או כל פעולה כימית אחרת.

אתר אינטרנט BOrganic: http://www.borganic.co.il/
להזמנות: 055-3391875

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*