פארק היי-טק? אשקלון שוב גונבת את ההצגה לאשדוד.

פארק היי-טק? אשקלון שוב גונבת את ההצגה לאשדוד.

עם כל הכוונות הטובות ואולי יש כאלה אנחנו חיים במציאות של מעשים. העיר אשקלון מבצעת מחטף לעיר אשדוד ויוצאת בהכרזה לפארק היי-טק משלה עם קמפיין מאסיבי בטלוויזיה, בשלטי חוצות באיילון ובכל מדיה אפשרית עם פרזנטור מוכר העונה לשם ליאור סושארד. בכך מייצרת העיר אשקלון את התודעה ו״גונבת״ לאשדוד את הרעיון ואת הראשוניות וככל הנראה תזכה בכל הקופה. תושבי אשדוד שנהנו בזמנו מההדמיה ומהחלום לעבוד 5 דקות מהבית יצטרכו ככל הנראה להדרים 20 דקות לאחות השכנה ששוב מקדימה את אשדוד בצעד, אולי שניים כפי שעשתה עם ההמרינה, בית חולים, היכל תרבות, היכל כדורסל, קמפוס אקדמי, בתי מלון ומה לא…

אין שום טענה לאשקלון, יכול להיות שזה גם קשור לבחירות הבאות עלינו לטובה אבל כשעושים משהו עושים אותו נכון. עם קמפיין, עם פרזנטור וברמה ארצית, מבחינת התודעה, גם אם נעשה מגה קמפיין לפארק ההיי-טק שלנו, נראה כחיקוי זול של ה״טרה פארק״ מבית היוצר של האחות הקטנה מדרום. בפרסום כמו בפרסום החוק הראשון הוא התודעה, מאתמול כל יזם, כל חברה שחשבה להעתיק את פעילותה יודעת שאשקלון זה הדבר הבא. עובדה.

 

 

אם ניקח גם את היתרון היחסי של אשקלון בהטבות המס של איזור עדיפות לאומית א׳, מה שאשדוד קיבלה לשנתיים שאוטוטו פגות לה, אשקלון יכולה להציע לשנים קדימה, ההבדל ביננו זה עוד רבע שעה מה לדעתכם יעדיפו היזמים הגדולים? נכון.

הפארק עצמו יהיה על שטח של כמה מאות דונמים שעליו ייבנו המבנים של הפארק שיהיו בנייני משרדים, מרכזים לוגיסטיים, וכמובן מתחמי מסעדות, בילוי וקניות, בסך הכל בשטח של כמה מאות אלפי מ"ר.

הפארק יהיה מחולק ל-4 מתחמים:

  • Tera Park 64 בגודל 33.7 דונם עם מבנים בגודל 97,663 מ"ר, כאשר השימושים הם: מסחר, משרדים, תעשיה נקיה.
  • Tera Park 128 בגודל 32.8 דונם עם מבנים בגודל 124,228 מ"ר, השימושים: מסחר, משרדים, מחקר ופיתוח.
  • Tera Park 256 בשטח של 61.6 דונם עם מבנים בגודל 166,238 מ"ר, השימושים הם מסחר, משרדים, מחקר ופיתוח.
  • Tera Park 512 בשטח של 113.6 דונם, עם מבנים בגודל 329,415 מ"ר, השימושים: מסחר, משרדים, מחקר ופיתוח, תעשיה.

הפארק של אשדוד – ההדמייה עלתה לאוויר בשנת 2018

באשדוד חייבים לחשוב בדרך חדשה, אשקלון עשתה לאשדוד בית ספר בשיווק, ובכך בעצם קברה את החלום האשדודי, הדמיה מושקעת היתה גם לנו, כל מה שהיה צריך זה לצאת עם צוות מיומן להקמה ושיווק אגרסיבי, גם מבחינה תדמיתית לא היה מזיק לנו כזה קמפיין, אולי זה היה מונע ממלא זוגות צעירים לעזוב ולמתן טיפה את מאזן האימה של ההגירה השלילית שלא מצליח לרדת. עם השקת הקמפיין סביר להניח שאלה שהיו על הגדר יקבלו החלטה דומה. לפעמים תקווה עושה את ההבדל, וראשוניות נותנת תקווה.

 

הדמיה ארמון אדריכלים

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*