עשו זאת – דולפיני אשדוד זכו גביע אירופה

עשו זאת – דולפיני אשדוד זכו גביע אירופה

קבוצת קטרגל אולמות לכבדי שמיעה הגיעה לפסגת היכולת הקבוצתית כשזכתה הערב (מוצ״ש) בהישג חסר תקדים.

לא מעט מתושבי אשדוד שהיו מחוברים לערוץ היו טיוב ששידר את המשחקים בלייב עקב אחרי הסופ״ש המדהים שעברה הקבוצה החל ממשחקי חצי הגמר עד ההעפלה לגמר והניצחון הגדול בו. ניצחון שכולו נחישות וכח רצון המאפיין את הקבוצה הזו מזה שנים.

דולפיני אשדוד ניצחו את הקבוצה הספרדית בביתה, ומחקה פיגור של 3 שערים כנגד כל הסיכויים, עם הזכייה צלצל הטלפון של מנהל הקבוצה יעקב אוליאל ועל הקו היתה לא אחרת מאשר שרת התרבות והספורט מירי רגב שבירכה את כלל השחקנים על ההישג המדהים.

השרה רגב: "ברכות לדולפיני אשדוד על הזכייה בגביע אירופה בקט רגל לכבדי שמיעה"

שרת התרבות והספורט מירי רגב בירכה הערב את קבוצת דולפיני אשדוד על זכייתם בגביע אירופה בקט רגל אולמות לכבדי שמיעה. "זהו הישג אדיר. גאה בכם על הניצחון ההרואי כנגד כל הסיכויים. ניצחתם את הספרדים במגרש הביתי שלהם מול קהל שדחף את הקבוצה המקומית, אבל אתם ראיתם לנגד עיניכם את דגל ישראל שנתן לכם את הכוחות להשיג את הניצחון המיוחל".

הקבוצה מאשדוד כבר פיגרה בשני שערים במהלך המשחק והצליחה להפוך את הקערה על פיה 4 דקות לסיום. "הוכחתם ששום דבר אינו שובר אתכם. למרות שהכל כבר נראה היה אבוד, התעליתם על עצמכם, נתתם את כל הלב והנשמה ועם האמונה ביצעתם מהפך מושלם ועשיתם הישג היסטורי. הבאתם כבוד למדינת ישראל ותודה רבה לכם על כך", אמרה שרת התרבות והספורט.

השרה רגב אירחה בחודש יולי האחרון את קבוצת דולפיני אשדוד בלשכתה ושמעה מהם על ההתמודדות שלהם וההישגים שרשמו באולמות הקט רגל למרות מגבלת השמיעה. היא בירכה אותם להצלחה בהמשך הדרך והבטיחה לארח אותם לאחר אליפות אירופה. כעת כשזכו בגביע, הם צפויים לפגוש את השרה רגב בשנית ממש בקרוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*