עשור לסדרת הזמר הפופולארית "שרים לך רחובות"

עשור לסדרת הזמר הפופולארית "שרים לך רחובות"

מוש בן ארי, קובי מרימי, אילנית, שפיטה ועדן חסון יגיעו הקיץ לרחובות.

המופעים ייערכו מידי יום חמישי בשעה 20:30 במהלך יולי-אוגוסט, למעט מופעים מיוחדים בסוף אוגוסט. הכניסה חופשית ומונגשת לאנשים עם מוגבלויות. ראש העיר, רחמים מלול: "סדרת מופעי הקיץ היא עוד אחד מהעוגנים התרבותיים שהופכים את רחובות לעיר התרבות. אנו מזמינים את הציבור ליהנות ממגוון של הופעות בסגנונות שונים שהכנו עבורם לרגל הקיץ".

סדרת "שרים לך רחובות" של החברה העירונית, חוגגת השנה עשור לפעילותה וכמידי שנה, גם השנה יופיעו מיטב אמני ישראל ברחבת העירייה מדי יום חמישי במהלך יולי אוגוסט . בחברה העירונית הכינו עבור תושבי רחובות קיץ מרענן ומהנה עם מבחר מופעים מיוחדים ומרגשים.

זמרים וותיקים לצד זמרים שהפציעו לתודעה הישראלית בשנה האחרונה יככבו על במת "שרים לך רחובות, ובהם אילנית שתארח את הזמר שייצג אותנו השנה באירוויזיון –  קובי מרימי, שלומית אהרון,  הזמרת הוותיקה אופירה גלוסקא תארח את בנה גיא שגיא במופע נוסטלגי ויהודה אליאס יארח את דפנה דקל.

כמו כן, יתקיימו שני מופעים ייחודיים, הצדעה לפסטיבלי "סן רמו" ומופע הצדעה לפסטיבלי הזמר המזרחי ולכלת פרס ישראל האגדית- שושנה דמארי.

סדרת המופעים תנעל  עם שני מופעי ענק שיתקיימו בגן המייסדים, האחד של הזמרת המוכשרת שהגיע למיינסטרים בזכות הופעתה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון"- שפיטה, והזמר העולה- עדן חסון. למחרת, להקת "אומהגומה" שתבצע את להיטי שנות ה- 60 וה- ,70 והאומן המרכזי שינעל את חגיגות הקיץ, מוש בן ארי.

ראש העיר, רחמים מלול: "סדרת מופעי הקיץ היא עוד אחד מהעוגנים התרבותיים שהופכים את רחובות לעיר התרבות. אנו מזמינים את הציבור ליהנות ממגוון של הופעות בסגנונות שונים שהכנו עבורם לרגל הקיץ"

לדברי שלמה טולדו, מנהל מחלקת ההפקות והמנהל האומנותי של הסדרה: "עשור לסדרת שרים לך רחובות המשלבת את המוזיקה הישראלית הוותיקה לצד החדשנית, וכל אחד יכול למצוא את הסגנון המוזיקלי המועדף עליו ולקחת חלק בסדרה המופלאה הזו. אני מזמין את תושבי העיר שוחרי המוזיקה הישראלית ליהנות מרפרטואר עשיר ואיכותי של מופעי זמר".

לדברי עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות בעירייה: "באי שרים לך רחובות מידי שנה מוכיחים כי ערבי שירה בציבור לא נס ליחם. כנראה למרות עידן האינדיבידואל שהרשתות החברתיות הביאו, אנחנו עדיין אוהבים את הביחד, בהופעות שירה בציבור הקהל שותף להן, זו חוויה שמידי שנה יותר ויותר אנשים באים ליהנות ממנה".

המפיק והמנהל האומנותי, מנהל מחלקת ההפקות – שלמה טולדו, המנהל המוסיקלי – אופיר שמעוני ומנהל ההפקה הטכנית – משה פוני.

להלן לוח הזמנים – סדרת "שרים לך רחובות" ברחבת הכניסה לעירייה 2019:

11/7/19 שירים שרוקדים הלילה עם שלומית אהרון.

18/7/19 מחווה למאסטרוכשאימא באה הנה עם אופירה גלוסקא ובנה גיא שגיא.

25/7/19 "בלה איטליה"- מחווה לפסטיבלי סן רמו הגדולים עם אילן לייבוביץ', שרונה נסטוביץ' וחיים זלצר.

1/8/19   דרור – למנצח שיר מזמור לאור הזיכרונות – ערב מחווה לשושנה דמארי בהשתתפות- זהר בן עטר, גיא ברכה, דוד דהרי. אומן אורח: איתמר כהן.

15/8/19 "קום והתהלך בארץ כי זה רק ספורט". יהודה אליאס מארח את דפנה דקל.

22/8/19 "אהבה היא שיר לשניים" – אילנית מארחת את קובי מרימי.

28/8/19 מסיבת סוף הקיץ לנוער עם שפיטה ועדן חסון בגן המייסדים.

29/8/19 להקת "אומהגומה" – חוגגים 50 שנה לפסטיבל "וודסטוק". המופע מרכזי: מוש בן ארי במסגרת "בימות פיס" בגן המייסדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*