עשה ועל תעשה: סריקת תמונות וסריקת שקופיות

עשה ועל תעשה: סריקת תמונות וסריקת שקופיות

היה צפוי שזה יקרה: אחרי שנים ארוכות שאלבומי התמונות ומקרני השקופיות העלו אבק בארון, בא הדור שלא ידע את יוסף וגאל אותם מתוך תהום הנשייה. הנכדים שנולדו לתוך העידן הדיגיטלי התחילו לגדול ובאופן טבעי הסקרנות המשפחתית מובילה אל הבוידעם ואל אלבומי התמונות ומקרני השקופיות שטמונים בו. הנכדים מדור ה-Z לא מסתפקים בהצצה באלבומים וניסיון להבין איך, לעזאזל, פועל מקרן השקופיות, חלקם רוצה שאלבומי התמונות ואוספי השקופיות יהיו זמינים לשימוש גם במדיה הדיגיטלית.

הפתרון: סריקת אלבומי תמונות וסריקת שקופיות

איך, היום, אנחנו יכולים לשלב את הזיכרון המשפחתי באורח החיים של המילניום השלישי? עם כל הכבוד לנוסטלגיה יש כאן פער טכנולוגי. מסתבר שיש פתרון. אנחנו מדברים על סריקת תמונות וסריקת שקופיות. היום, יש טכנולוגיה פשוטה שיודעת לגשר על הפער. אפשר לסרוק את התמונה ולברוא אותה מחדש כפורמט דיגיטלי. זה מקנה לנו את כל היתרון שיש לתמונה רגילה שאתמול צילמנו עם הסמרטפון. אפשר לשמור במכשיר או בענן, לשתף בפייסבוק ולשפץ באינסטגרם ולא חייבים לשעבד חצי מדף ספרים בשביל התמונות. הללויה.

אבל לא הכול ורוד, השוק פרוץ ואנשים אוהבים לאלתר. יש מי שחושב שצילום פשוט של התמונות הישנות בסמרטפון זה פתרון מספיק. אין מה לעשות, זה לא נראה טוב. סורק אופטי פועל אחרת וזה הבדל של יום ולילה.

לסרוק, או לא לסרוק? זאת השאלה.

דילמה נוספת היא – מה לסרוק ואיך. יש אנשים שנוהגים לסרוק אלבומים שלמים. יש גם חברות שמציעות את השירות. אבל שימו לב, בדרך כלל התוצאה היא סריקת דפי האלבום ולא תמונות שונות. התוצאה הרבה פחות טובה והגמישות שתיארנו לעיל אינה קיימת.

סריקה נקודתית של כל התמונות היא משימה שהיא לא תמיד זולה. חבל להתפשר על איכות. לכן ההמלצה שלנו היא זו: אם סריקה של אלבומי תמונות וסריקה של שקופיות עומדת על הפרק, פשוט תסננו. תעברו על האלבומים ועל כל אוסף השקופיות (זה יותר קשה אבל אפשרי) ותבחרו רק את התמונות הטובות והמרגשות ביותר. יש מעט מהם בכל אלבום ועדיין זה מצטבר ללא מעט רגעים בלתי נשכחים. את הרגעים האלה תיקחו למעבדת סריקה שמצוידת בסורקעל וטכנאים מנוסים ובקשו מהם לסרוק כל תמונה בנפרד, בהתאם לקונטרסט הדרוש לכל תמונה ושקופית. זה לא תהליך זול. זה גם לא נורא יקר. סריקה של אלבומי תמונות וסריקה של שקופיות, תעשו את זה כמו שצריך וזה יישאר אצלכם לנצח.

צריכים סריקת תמונות ושקופיות? הקליקו לפיקס פיקסל

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*