ערב סטודנטים ב״כיוונים״

ערב סטודנטים ב״כיוונים״

כ-200 סטודנטים, תושבי אשדוד והסביבה, הגיעו ביום שני שעבר למרכז 'כיוונים' ברובע הסיטי, ונטלו חלק ביום המיוחד שמוביל המרכז במסגרת אירועי חודש הסטודנטים. האירוע המיוחד, ערב סטודנטים "מקפיצים שנה", היה בהחלט נקודת פתיחה משמחת ומעשירה לשנה החדשה העומדת בפתח.

עם הכניסה לשטח היריד, קיבלו הסטודנטים מחברת ותיק מתנת 'כיוונים', מידע כללי ורשימת הטבות לסטודנטים. כן יכלו הם להסתובב בין הדוכנים, לבחון ולברר לגבי הלוואות, מלגות ואפשרויות תעסוקה המותאמים לציבור הסטודנטים כמו: פלאפון, אלתא, רשת מלונות פתאל, משטרת ישראל ועוד.

ברחבה החיצונית המתינו לסטודנטים דוכני פינוקים ובהם פופקורן וברד, בירה וקולה ו"שערות סבתא" שחולקו חינם והעלו חיוך על פניהם. כמו כן יכלו הם להשתלב במשחקי הפעלות בענפי הכדורסל, כדורגל, ביליארד ושולחנות משחק כשמרכז כיוונים נעזר בחברי אגודת הסטודנטים של סמי שמעון באשדוד אשר הושיטו יד ובאו לסייע ולתמוך באירוע.

במהלך היריד התקיימו שתי הרצאות: האחת, הרצאת הסברה של עובדות 'כיוונים' שעשו סדר וסיפקו לסטודנטים אינפורמציה רלוונטית לגבי עולם המלגות והשניה,  הרצאה של טל חורב, יזם ומנכ"ל "מילגה פו", שדיבר על האתר שמרכז עבור הסטודנטים את כל המלגות הרלוונטית להם ומגיש להם אוטומטית את כל הנחוץ לקבלת מלגה, ומלווה אותם מרגע הגשת הבקשה ועד לאישורה.

המשתתפים בהרצאה קיבלו ערכות של "מילגה פו" – מתנה בשווי 200 ₪ שרכשו עבורם מרכז 'כיוונים' ועיריית אשדוד. "זו העיר היחידה שרכשה 100 ערכות 'מילגה פו' ומעניקה לסטודנטים על מנת להקל עליהם בדרך לקבלת מלגות ולהנגיש להם את כל המידע הרלוונטי" אומרת גב' אתי לוגסי-טורקניץ, מנהלת כיוונים.

בתוך כך, לוגסי מעדכנת שעיריית אשדוד יוצאת בפרויקט מלגות חדש, מיזם מבית היוצר של מרכז כיוונים ומפעל הפיס,  ויוענקו 15 מלגות ל-15 סטודנטים שיובילו יזמות חברתית בתחום הצעירים בעיר, יחד עם מרכז כיוונים. במסגרת המיזם שייקרא "סטודנט teem", בשיתוף עם פרח ומפעל הפיס, יקבלו הצעירים הכשרה על מנהיגות, מעורבות חברתית ויזמות ובתמורה יקבלו כל אחד מהם 10 אלף ש"ח בשנה. במפעל הפיס כבר הזמינו את לוגסי לספר על הפרויקט כמודל לערים אחרות.

"במרכז כיוונים ובעיריית אשדוד חושבים כל הזמן איך לתת כמה שיותר מידע ומעטפת לסטודנטים בעיר, וזו רק ההתחלה" אומרת לוגסי ומציינת את 'חודש הסטודנט', מיזם שנערך החודש באשדוד, בפעם הראשונה בעיר, כשמאות סטודנטים הגיעו ונהנו ממגוון האירועים. ובמילים אחרות: כמה כיף להיות סטודנט באשדוד!

Ishay650x208

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*