ערב כיפור תשפ״ד: מכה לתדמית העיר

ערב כיפור תשפ״ד: מכה לתדמית העיר

את הכתבה שראינו כולנו אתמול בערוץ 12 אודות עיר שמתנהלת כמו עיירת פיתוח בשנות ה-70 היה קשה מאוד לעכל. כולנו מכירים את הדמויות המדוברות ולכאורה לא חידשו לנו כלום. היו אמיתות והיו חצאי אמיתות, היו המון סילופים ובעיקר היתה מגמתיות. לערוץ 12 אין סנטימנטים לעיר אשדוד, כך גם לא לאמת המלאה. יש לה עניין בסיפור צהוב שיסגור לה את מוצ״ש עם רייטינג טוב וכתבה ויראלית ברשתות, כפי שבאמת קרה.

מי הזמין את הכתב ותרם לו את כל המידע כולנו יכולים רק לנחש, אבל מי המפסיד העיקרי מהכתבה? אנחנו, תושבי העיר אשדוד שמצליחים אחת לכמה שנים להרים את הראש מבחינה תדמיתית ואז מגיע כל פעם מחדש פטיש חמש שמחזיר אותנו למטה, עמוק למטה.

 

 

אין לי בעיה בכלל עם חשיפות שחיתות, להיפך אני בעד… הכי בעד! אבל מכתבה כזו לא ייפתח שום כתב אישום ואין פה שום ראיה פלילית מרשיעה, מדובר ברצף עובדות שלפעמים יש בינהן קשר ולפעמים הן מבוססות על שמועות וצירופי מקרים, מה שכן מצטייר מהכתבה זה עיר קטנה שמנוהלת ע״י 2-3 אנשים וזה מה שיש לאשדוד להציע בפריים טיים של מדינת ישראל.

סביר להניח שמי שנהנה נקודתית מהיתרון הפוליטי, הזמני שלא ישרוד את חגי תשרי בטח לא יהיה ה-GAME CHANGER של בחירות 2023 יצטרך לעבוד עוד תקופה ארוכה הרבה יותר כדי לשקם, השם הרע שיוצא לעיר לא משרת אף אחד, מי שצריך לנצח את הבחירות האלה ינצח, הכתבה לא תביא למהפך ולא להישארות הבטוחה של ראש העיר הקיים. מה שבטוח יקרה מהכתבה זה שהעיר שיודעת להציע כל כך הרבה בזכות האנשים שלה, בעלי העסקים שבה, מובילי התרבות שבה יאלצו להתמודד עם זלזול ארצי והחזרה של העיר למחוזות שנדמה היה שברחנו מהם.

 

קליק אחד והאפליקציה של אשדוד פור יו אצלכם בנייד

 

הגזמתי אתם אומרים? אולי, אני יודע רק על שיחות הטלפון שקיבלתי מאתמול בבוקר מחברים מחוץ לעיר לשאול עד כמה זה נכון, ״דרעי קנה את אשדוד?״ שאלו אותי… ״אני מקווה מאוד שהכתב הגזים״ עניתי.

אם חשבתם שמערכת הבחירות הנוכחית היא הנמוכה שחוותה העיר אשדוד, חכו, הכתבה הזו הכניסה את הצדדים למצב כוננות הישרדותי והפשלת שרוולים שכולם חשבנו שכבר הופשלו. אז זהו שלא. הערב, ערב יום כיפור, השיחות בבית הכנסת לא יהיו על סליחות ופיוסים, ההיפך, הערב נפתחה חזית חדשה, שגם אחד אלוהינו לא יוכל להרגיע, בין ספר הפרנסה לספר הבריאות תשמעו הרבה את השמות צחי אבו וג׳קי בן זקן, את אריה דרעי ויחיאל לסרי, וכולם ישאלו את כולם אם הם צפו בכתבה או לא? מה הם חושבים? ולכל אחד תהיה דעה אחרת, מי בעד ומי נגד, ואשדוד, המפסידה הגדולה תעבור עוד גל של שנאת חינם. הנחמה היחידה היא שעוד 37 ימים זה נגמר, או רקיתחיל.

גמר חתימה טובה!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*