עסק קוסמטיקאית – בדרך שלך

עסק קוסמטיקאית – בדרך שלך

את חולמת על זה מאז שאת ילדה קטנה. כולם יודעים שיש לך זוג ידיים טובות ונטיה טבעית לאסתטיקה ויופי. ועכשיו הרגע הגיע, את רוצה להגשים חלום ולהפוך להיות קומסטיקאית מן המניין, עם עסק משלך וקהל לקוחות משלך ולהגשים את החלום שלךבאמת. כדי לעשות את זה כמו שצריך ובאופן הטוב ביותר, הנה כמה שלבים חשובים בדרך להגשמת החלום.

עברי הכשרה מסודרת

למרות הנטיה הטבעית שלך, חשוב מאוד לעבור הכשרה מסודרת וללמוד באופן מקצועי. בקורסים השונים תלמדי על תחומי הקוסמטיקה השונים לפי בחירתךפדיקור מניקור, טיפולי פנים, הסרת שיער, עיצוב גבות ועוד. גם אם את חושבת שאת יודעתכדאי לעבור הכשרה וללמוד באופן המקצועי ביותר על התחום בו את הולכת לעסוק, גם מהפן הפרקטי וגם מהפן הרפואיהמקצועי.

מצאי מקום מתאים

קוסמטיקאיות רבות בוחרות להתחיל את העסק שלהן במרחב הביתי והפרטי שלהן, עד שהן מתרחבות, רואות כי טוב ושוכרות מקום מסודר. יש כמובן יתרונות לכאן ולכאן, כשהשיקול העיקרי המשפיע הוא התקציב. אם החלטת לשכור סטודיו קטן, חשוב שהוא יראה מזמין ונעים, שיהיה בו מרחב מספק לטיפולים השונים ושהוא ימוקם במיקום נוח. את הסטודיו עצבי בצורה מזמינהאלו הפנים של העסק שלך, ולא משנה כמה מוכשרת תהיי, את חייבת שהמקום בו את מטפלת באנשים יראה טוב.

רכשי ציוד קוסמטיקאיות

בשלב הראשוני, את לא חייבת לרכוש את כל הציוד הכי מפואר והעדכני. נסי להבין מהם השירותים שתעניקי בתחילת דרכך והתמקדי בהם, בהמשך תוכלי להעשיר את ציוד הסטודיו שלך ולרכוש ציוד נוסף. התחילי בציוד מניקור, ציוד פדיקור, לקים, שעווה ופינצטה טובה. אם בכוונתך להעניק גם טיפולים רפואיים מתקדמיםהעדיפי את הטוב ביותר, ולא מוצר יד שניה שאת לא יודעת מה מקורו.

פתחי תיק במס הכנסה

הצעד הרשמי הראשון שאת נוקטת בו מול הרשויות הוא פתיחת תיק במס הכנסה. שם את מצהירה על שם העסק, מוסרת פרטים אישיים וכן מתבקשת לשער את הכנסתך לשנת העסקים. לפיה יקבע מעמדך כעוסק פטור או מורשה (ובהתאם לכך גם האם תחוייבי במע"מ או לא). נהלי את חשבונותייך בקפידה והעזרי ברואה חשבון לשם כך. הביני מהם הוצאות העסק, עליהן את לא מחויבת במע"מ, והקפידי להצהיר על כל הכנסה שאת מקבלת.

העזרי ביועץ עסקי

לא בכדי אומרים שהשנתיים הראשונות הן החשובות ביותר בכינונו של עסק. כדי שעסק יצליח, כדאי ומומלץ להעזר בשירותיו של יועץ עסקי. היועץ העסקי יבנה איתך את צפי ההכנסה לעסק, מהן ההוצאות הצפויות ובאילו דרכים תגדילי את הרווחים שלך. שימוש ביועץ עסקי הוא צעד מבורך לכל עסק חדש עד שהוא עומד על רגליו ותורם רבות לאריכות ימיו של העסק.

כדי להצליח להגשים את חלומך, את רק צריכה להיצמד לכמה צעדים פשוטים אך חשובים. בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*