ענבל דרור – מותג עולמי

ענבל דרור – מותג עולמי

אשדוד אמנם הוציאה לא מעט כשרונות על בכמה וכמה תחומים, גם בתחום האופנה יצאה העיר כמה טאלנטים אך ללא ספק הגדולה והמוכשרת שבהם החא ללא ספק ענבל דרור, שבגיל 40 וקצת כובשת כמעט כל במה אפשרית בתחום האופנה העולמית.

היא סומנה על ידי ווג כאחת ממעצבות שמלות הכלה הטובות בעולם, שמלותיה מוצגות ב-75 סלונים בארה"ב, צרפת, לונדון וסין, וכעת אפילו קווין בי שמה עין על דגם שלה. ענבל דרור מציגה קולקציות חדשות של שמלות קוטור ושמלות כלה, ושמה את אזור חיוג 08 על המפה.

id3

לפני כשבוע מפיקת האירועים והשורדת אירית רחמים חגגה בר מצווה לבנה הבכור בשמלה מנצנצת חושפת כתף, רגליים ושחלות. בעוד הרשת גועשת מקו הביקיני שחשפה באירוע תוך ביקורת על כישורי האמהות של רחמים ענבל דרור, זו שאחראית למונומנט המדובר, זורמת על גלי היח"צ ומציגה את קולקציית 2016 תחת בית האופנה שלה "ענבל דרור הוט קוטור".

id5

עם האמא הגאה, אווה

הסיפור מאחורי ההצלחה של המעצבת המקומית ענבל דרור כולל עבודה קשה, כישרון, והמון מזל. שמה משורבב בשנים האחרונות קקישור למפורסמות בארץ (שירלי בוגנים, בר רפאלי, רותם סלע, שרון גניש) ובחו"ל (ג'וליאנה רנסיק, נעמי ווטס) ושמלותיה מוצגות בלמעלה מ-75 סלוני כלות בארה"ב, צרפת, לונדון, סין, קוריאה, רוסיה ועוד.

באדיבות וואלה אופנה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*