ענבל דרור, מותג בינלאומי

ענבל דרור, מותג בינלאומי

10 שמלות כלה לא קונבנציוליות בחר מגזין האופנה "ווג" ובינהן מעצבת ישראלית והיא מאשדוד. סיפור הצלחה.

את ענבל דרור הכרתי שרק השתחררה מהצבא, היא עבדה כגרפיקאית מתחילה במשרד של אביה, משה דרור שכיום אחראי על יחסי הציבור של העיר אשדוד, אז, בעלים של משרד פרסום שנשא את שם המשפחה "פרסום דרור", אני ניהלתי את הסטודיו שמנה בימיו הטובים 8 גרפיקאים, ענבל היתה אחת מהם.

id1id2

כבר אז ניתן היה להבין שאת ענבל לא נראה עוד הרבה זמן מאחורי המחשב והמקלדת, היא מסוג האנשים שמשתעממים מהר, והיא היתה חייבת… דרור.

בין לבין היתה משרבטת דמויות ארוכות שנראות כאילו נלקחו מסרט מדע בדיוני אבל אז, מי הבין שמדובר בפניני אופנה.

בוקר אחד, ענבל הודיעה שהיא התקבלה לבית הספר לאופנה "שנקר", היות ואף אחד, כולל אביה לא בנה עליה לשנים איחלנו הצלחה, הבאנו בורקסים והתנחמנו בביקורי פתע מדי פעם. ענבל עברה לתל אביב והתחילה לחיות את החלום וכבר בשנותיה הראשונות החלה לככב כמצטיינת ולי זכורה זכייה בפרוייקט עבור חברת וולט דיסני, כן ההם מהסרטים המצויירים, ענבל המציאה איזה סוג של פטנט עם כיסים ייחודיים אבל כמו שהספקתם להבין מבין גדול אני לא. מה שכבר היה ניתן להבין מההישגים זה שישראל לא סומנה כגבול עבור הילדה מאשדוד.

לימים פתחה את סלון הכלות ושמלות הערב וכל השאר כמו שאומרים "היסטוריה", מי שעוקב מקרוב מבין שלא מעט סלביות בינהן ריטה, מיה בוסקילה ועוד רבות וטובות לא חושבות על אירוע מבלי להתייעץ עם ענבל.

כאמור לאחרונה זכתה ענבל לכבוד שמעטות זוכות לו, מישראל בכלל ומאשדוד בפרט, מגזין האופנה הבינלאומי "ווג" בחר 10 שמלות כלה לא קונבנציונליות, ולקטגוריה עתירת היצירתיות הזו נכנסה המעצבת האשדודית שלנו, ההורים הגאים כמובן ליוו את בתם בתצוגת האופנה כחלק מביקור משפחתי בניו יורק (בתם השנייה, שגית, מתגוררת עם משפחתה בארה"ב) וזכו לראות את בתם מככבת בתצוגת  האופנה היוקרתית. משה דרור שפרסם את הסטטוס בדף הפייסבוק שלו זכה לגל מרגש של פרגון מצד חברים אשדודים, שהצלחתה היא הצלחתנו.

id5

לא נותר אלא לפרגן לענבל שלרגע לא הפסיקה להאמין ולחלום, מכאן ככל הנראה כבר יהיה מאוד קשה לעצור אותה… ולא שמישהו מתכוון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*