עם הפנים לשנה החדשה

עם הפנים לשנה החדשה

עובדי הרשות העירונית מסכמים את שנת הפעילות 2018 ומקדמים בברכה את שנת 2019.

בחמישי האחרון התכנסו עובדי ומנהלי הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות – אשדוד כמנהג המקום לכנס סיכום שנת הפעילות 2018 ולפתיחת שנת הפעילות 2019.

את הכנס פתח סרטון סיכום שנת הפעילות, שסקר את פעילות כלל התחומים. הרב מני אזולאי –  יו"ר הרשות החדש, נשא דברי ברכה, שיבח את מנכ"לית ועובדי הרשות על פעילותם "העבודה היא כמו עץ – המנהל הוא השורש, הענפים הם העובדים והפירות הם התושבים והילדים שמקבלים מענה" ואיחל שנת פעילות פורה ומשמעותית.

אחריו עלתה הגב' סימונה מורלי – מנכ"לית הרשות, שקידמה בברכה את יו"ר וועד המנהל החדש והחלה את דבריה בהרצאה: "ממודל קהילתי להעצמה ומינוף עירוני" בה תיארה את הדרך שעברה הרשות מראשית דרכה, עד להווה ובמבט לעתיד. בסיום הרצאתה הציגה מורלי את פעילויות הרשות לאורך כל השנה בכלל התחומים, בדגש על יעדים והישגים. מורלי ציינה כי היא גאה לעמוד בראש ארגון המטיב ונותן לזולת במקצועיות והודתה לעל אחד ואחת מהעובדים.

בתום פרק זה עלו לבמה תחום אחר תחום על מנהליו ועובדיו וקיבלו מחיאות כפיים כהערכה והוקרה על פעילותם לאורך כל השנה.

ראשי התחומים ברשות עלו בזה אחר זה, הציגו את שנת הפעילות שהסתיימה, הציגו נתונים עדכניים – תוך הצבת מטרות ויעדים לשנת הפעילות הקרובה. את הכנס חתמה ד"ר עינת גלזר, בהרצאה מרתקת ומשעשעת: "ההיגיון שברגש", על הקשר שבין אינטליגנציה רגשית להצלחה בחיים.

בתמונה: הרב מני אזולאי – יו"ר הרשות והגב' סימונה מורלי – מנכ"לית הרשות  |  צילום: ראובן בן לולו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*