עם הבאזר: דיאנטה גארת בסיום חלומי.

עם הבאזר: דיאנטה גארת בסיום חלומי.

מאיפה להתחיל לספר לכם מה הפסידו אלו שלא הגיעו להיכל הקריה אתמול, הצגות כאלה מתקיימות אולי, פעם בעונה, משחק שנמשך עד עשירית השניה האחרונה ובוחנת את מפלס הרגשות שלך מכל כיוון אפשרי.כעס, התרגשות ושמחה… הרבה שמחה.

מכבי אשדוד – באר טוביה אירחה את קרית גת, קבוצה חדשה בליגת העל אך מאוד מסוכנת, צביקה שרף והחבורה הצהובה מגיעה למשחק אחרי 4 נצחונות מתוך ידיעה שאת המשחק הזה הוא חייב לנצח. הקהל הצביע ברגליים והדולפינים (ארגון האוהדים) הגיעו מוכנים לעבוד במלוא המרץ, יחד עם היכל כמעט מלא, כולו צהוב.

garet-win

בהתחלה זה לא נראה מבטיח ועד הרבע הרביעי קרית גת הובילה בגאון ולכולם היה נראה שאשדוד קוטעת את רצף הנצחונות, אבל צביקה שרף לא היה מוכן בשום אופן לצאת מההיכל שלו לא מחוייך, בטח לא מול קרית גת. ואז הוא לחץ על הגז, הצהובים החלו להתאבד ופתאום נראה שקרית גת לא פנתה שמאלה בדרומית ובכלל לא הגיעה לאשדוד, מכבי אשדוד מחקה את היתרון של קרית והגיעה ל-8 יתרון צהוב.

הקהל היה בטירוף, בכלל הקהל זה אייטם נפרד, מה שהדולפינים עושים העונה בהיכל זו חוויה לעיניים ובעיקר לאזניים, סוף סוף אשדוד זוכה לאווירה ביתית גם במשחקי החוץ והצלחות הקבוצה גורמות לגוש הצהוב להתרחב וזה בהחלט עושה את ההבדל ומהווה את השחקן השישי לו פיללנו שנים.

swankg

חזרה למשחק, שניות הסיום: אשדוד בפלוס 6, אייזאה תומאס מאבד 3 כדורים ברצף ואשדוד מוענשת, 4 שניות קרית גת קולעת שלשה ועולה ליתרון, השמחה בספסל הקרית גתי קופץ עד השמים ונתי לוי הרגיש בשמיים, אבל אז קיבל דיאנטה גארת את הכדור והתחיל את הסללום שירים את ההיכל, ריצה מושלמת וחדירה ענקית של גארת ועם הבאזר הכדור פגש את הטבעת. אשדוד בעננים.

ניצחון חמישי והכנה מצויינת לקראת המשחק הכי קשה של אשדוד העונה מול ראשון לציון המצויינת. לאשדוד זהו שיא נצחונות רצופים בכל הזמנים ונשאלת השאלה מתי זה ייגמר, מבחינתנו? שלא יגמר לעולם.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*