עם ברוך דגו אחד ו300 אוהדים בצהוב: מכבי עירוני אשדוד פותחת את אימוניה

עם ברוך דגו אחד ו300 אוהדים בצהוב: מכבי עירוני אשדוד פותחת את אימוניה

24 שעות אחרי שהאדומים אשדוד החלו את אימוניהם לעונת המשחקים הקרובה, היו אלה קבוצת האוהדים השנייה של העיר אשדוד, מכבי עירוני, שעלו הערב (חמישי) לכר הדשא במגרש ה"סינטתי" באזור ב', לעייני כ300 אוהדים רעבים להצלחה צהובה.

לא מעט נבחנים היו באימון הפתיחה, כמו גם שחקנים שהגיעו להתרשמות מקבוצות אחרות בליגה, אך מעל כולם היה איש אחד, מספר 10 בצהוב, הוא כמובן ברוך דגו שחזר הביתה לאחר קריירה מפוארת בכדורגל הישראלי.

דגו עצמו סיפר על ההתרגשות לאחר האימון הערב " בהתחלה לא באמת חשבתי והאמנתי שזה מה שיהיה, אבל בסופו של דבר הכדורגל זה מקצוע שאתה יכול לחשוב על משהו מסויים ולמחרת  קורה משהו אחר. אני הכי מאושר שהגעתי לעירוני שזה מקום שהוא הבית שלי וגדלתי בו. הציפיות הם כמובן מעצמי להביא מהניסיון והידע שלי, ואני מקווה שבסבלנות עם עבודה קשה נשמח בסוף".

IRONI-PO2

האימון עצמו נפתח עם עליית השחקנים לכר הדשא, כשמנגד האוהדים בצהוב מציגים מופע פירו-טכני מרשים. לאחר העלייה, כל שחקני הסגל עמדו בשורה, כשכל שחקן ושחקן קיבל את הבמה שלו ואת שירי העידוד מהקהל החם.

חוץ מדגו, בעירוני חתומים לעונה הבאה עוד שני שחקני רכש, שהב פשאי וטקלה אסמלש, כשגם הבלם שגיא כהן אמור להצטרף, כמוהו גם המגן הימני נדב עמר והחלוץ יוסי פליקר שהגיע מאורתודוכסים יפו.

גל אנגלשטיין השוער  שממשיך לעונה שנייה בין הקורות  של הצהובים התייחס לציפיות לקראת העונה החדשה " היום התחלנו את העונה. נעשה הכנה טובה ונתקדם מאימון לאימון, יש עוד המון זמן עד לליגה. כמובן שדרבי עם כל הערך המוסף שלו זה עוד משחק, ורנצה לנצח אותו כמו כל משחק שנרצה לנצח העונה".

על הנהירה של הכוכבים לליגה ב' " עירוני אשדוד זו לא עוד קבוצה בליגות הנמוכות. זו משפחה שמדברים עליה מהדרום ועד לצפון. הרבה שחקנים רוצים להיות פה".

אחת הסוגיות המעניינות לפני תחילת העונה, נבעה לגבי זהות השחקן שיקבל את סרט הקפטן. מצד אחד ברוך דגו הבן האובד שחזר הביתה, ומחד גיסא הבלם רועי סבג, שהוא השריד היחיד מעונת ההקמה המחודשת של עירוני.

לפני תחילת האימון, נאמר כי סבג יהיה זה שיענוד את הסרט הנחשק.

הבלם אמר בתום האימון " הציפיות הם ברורות והם לעלות ליגה. כבוד גדול לקבל את סרט הקפטן ואני מקווה להוכיח שאני ראוי לזה".

סבג אגב, אמור להנשא בעוד פחות משבוע לבחירת לבו. צוות אשדוד פור יו מאחל לו כמובן המון אושר והצלחה בעונה הקרובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*