על הצללת גבות שמעתן?

על הצללת גבות שמעתן?

השיטה החדשה והפופולארית לאיפור קבוע ומראה צעיר ורענן מצטרפת לטרנד הרמת הריסים שהגיעה לראשונה לישראל ב-פרסטיז' באשדוד

הצללות גבות, שפתיים, קו איילינר ונקודות חן הפכו כבר מזמן לנחלתן של נשים רבות בארץ ובעולם – אך עפ"י השיטה החדשה ניתן לבצע את העבודה בצורה יעילה והתוצאה מושלמת. ב-פרסטיז' הממוקם ברובע י"ב באשדוד, מקפידים על עבודה סטרילית וסביבת עבודה נקיה, עליה אמונה נועה אטלי. הצללה היא שיטה פופולארית המיועדת ללקוחות שיש להן שיער דליל בגבות ורוצות לתת להן הדגשה טבעית. הפיתרון מעולה גם לנשים שרגילות לאפר את הגבה בעזרת צללית או עיפרון.

השיטה הזו מצטרפת לשורה של חידושים וטרנדים אשר מקורם בפרסטיז', קומפלקס הקוסמטיקה והטיפוח הגדול בישראל שהקימה לפני כשנה הקוסמטיקאית הפרא-רפואית, גאל אלקסלסי-אסרף. היא זו שגם הביאה את טרנד הרמת הריסים לישראל, וזה נכנס לתאוצה והפך למבוקש בקרב נשות המדינה, כאשר עשרות לקוחות נהנות מהשיטה הטבעית להרמת ריסים, ללא הדבקה, ללא הלחמה וללא תוספות.

אלקסלסי-אסרף אשר עברה בעצמה טיפול להרמת ריסים בצרפת, הייתה כאמור החלוצה בתחום בארץ ואילו כעת היא מעבירה קורסים והשתלמויות לקוסמטיקאיות מכל רחבי המדינה.

אלקסלסי-אסרף: "הרמת הריסים היא למעשה פעולה לפיה הריסים מופרדים ומקבלים אפקט רימל ללא רימל באמצעות שיטה ייחודית שמקורה בצרפת. הטיפול אורך כשעה ואפקט הרמת הריסים מחזיק 8-12 שבועות. אין אישה בעולם שתוותר על התענוג הזה בו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*