על האפס: הפסד למ.ס אשדוד 4-1 מול בית״ר ירושלים

על האפס: הפסד למ.ס אשדוד 4-1 מול בית״ר ירושלים

אם כדורגל היו משחקים מחצית אחת, יכול מאוד להיות שמצבה של מועדון ספורט אשדוד היה מצויין, אך לא כך הדבר.

אתמול (שני) התארחו האדומים- צהובים באצטדיון "המושבה" מול בית״ר ירושלים החזקה, ולמרות שער מוקדם של הבלם החדש, ויקטור גנב (15), הקבוצה קיבלה אדום שנוי במחלוקת בעקבות נגיעת יד של ניר ברדע, ולאחר מכן פשוט התפרקה. בסיום זה היה 4-1 מוחץ לקבוצה מהבירה.

כמו בשבוע שעבר, במשחק ההפסד למכבי פתח תקווה, אשדוד פתחה מצויין, ובדקה השביעית יכלה הקבוצה של עטר לעלות ליתרון, אך דין דוד בהחמצה מסמרת שיער מ-3 מטרים, השאיר את התוצאה על כנה. שמונה דקות לאחר רמכן כבר אשדוד עלתה על לוח התוצאות. זה קרה לאחר הרמה מצד ימין של ביטון ולאחר טעות קשה של קליימן, הכדור הגיע לבלם החדש, גנב, וזה דחק מקרוב לרשת.

רגע התפנית של המשחק הגיע כעבור שמונה דקות נוספות. כדור רוחב שנועד לאיתי שכטר, נעצר באופן מכווון בידו של ברדע, ולמרות ששכטר היה בנבדל, החליט השופט ריינשרייבר לבטל את השריקה ובכך הניף לברדע כרטיס אדום ישיר.

כובש

כובש השער לאשדוד ויקטור גנב (צילום: מאור לוי)

מאותו הרגע הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, ובדקה ה34 המארחים מצאו את הרשת כשז'אורז'יניו בעט מתוך רחבת ה5 לרשת ומצא את השיוייון.

אחרי מחצית שהסתיימה בתוצאה שקולה, הירושלמים עלו בטירוף לחצי השני במטרה להשיג ניצחון שני ברציפות. שערים של יוסי בניון, גאייטן וראן ויעקב בריהון, העניקו 4-1 לביתר, והפסד שני ברציפות לאשדוד, שאגב נותרה הקבוצה היחידה בליגה שלא השכילו להשיג ולו  נקודת ליגה אחת, אך עקב עונש הפחתת הנקודות של הפועל עכו, אשדוד לא אחרונה בתום המחזור השני.

מי שעוד ערך הערב בכורה אצל הדרומיים הוא חלוץ הרכש בלסינג אלקה, שעבר בבקרה בצהריי היום. אלקה הראה ניצוצות אך לא יכול היה להרשים יותר מדי ולעזור לחבריו.

בשבוע הבא ליגת העל תצא לפגרה עקב משחקי הנבחרת, ו לאחר מכן בעוד שבועיים תארח אשדוד את קריית שמונה, במטרה להשיג נקודות ראשונות העונה.

מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, יובל יעקובוביץ' (בלסינג אלקה, 63), דן ביטון (רועי בקל, 46), גדי קינדה, אדילסון בהייה ודין דוד (מאוריסיו קורדיירו, 69).

צילום ראשי: פייסבוק רשמי מ.ס אשדוד

קמפיין באים בטוב - ספטמבר 2017

קמפיין באים בטוב – ספטמבר 2017

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*