עליה דרמטית בבדיקות הקורונה 

עליה דרמטית בבדיקות הקורונה 

מתחם הקורונה בחניון המשכן לאומנויות הבמה רשם אתמול שיא חדש בבדיקות הקורונה של הגל הנוכחי, עם 1243 בדיקות וכבר נבדקת אפשרות לפתיחת מתחם בדיקות נוסף בעיר. בעירייה מבקשים: מי שמרגיש לא טוב או מגלה סימפטומים של קורונה שילך מיד להיבדק. 

נתוני התחלואה בכל הארץ רושמים עלייה וכבר מתגבש מתווה חדש כיצד להתמודד עם גל התחלואה החדש הפוקד אותנו. אחד המדדים להלך הרוח בציבור הוא ריבוי הבדיקות, ואתמול אפשר היה לראות את טור המכוניות הארוך אשר השתרך באיזור הסיטי, עד למתחם הבדיקות בחניון המשכן. 

בשבוע שעבר בוצעו 3,708 בדיקות קורונה במתחם החניון. היה זה נתון מסכם לשבוע שבו נרשמה מגמת עלייה. אתמול נשבר כבר השיא לגל הנוכחי ולא פחות מ-1,243 בדיקות נעשו ביום אחד. העובדים במתחם אומרים שזה מתחיל להזכיר את הפעילות האינטנסיבית שנעשתה בגל השלישי. 

בתוך כך יש לשבח את הארגון המופתי ואת הפעילות המקצועית של העובדים במתחם, החל מעובדי חברת טארגט שמבצעת את הבדיקות, דרך עובדי עירייה שאחראים על הסדר ועד לאנשי אגף הביטחון שמנהלים את המתחם יחד עם פיקוד העורף. לכולם מגיע מלוא הקרדיט על הפעילות המאורגנת במתחם ועל כך שהם נערכים למתן מענה לכמות גדלה והולכת של נבדקים. 

בנוסף, לאור נתוני התחלואה ועל פי בקשת ראש העיר נבחנות כעת אפשרויות נוספות להנגשת מערך הבדיקות לתושבים. מתחם אחד ייפתח כנראה באחד האזורים המזרחיים ובמקביל נבחנים מוקדי בדיקות נקודתיים לסוגי אוכלוסייה מוגדרים. "ככל שנרבה בבדיקות ונאתר נדבקים חדשים כך נוכל לבלום את התפשטות התחלואה ברחבי העיר" אומרים בעירייה. 

בינתיים, הציבור מתבקש להמשיך ולשמור על הנחיות משרד הבריאות. בעיקר לשים דגש על מסכות. "המסכות הועילו תמיד ותרמו משמעותית לבלימת התחלואה. לכן חשוב לעטות מסכה תמיד ולא רק במקומות סגורים" אומרים בעירייה. 

קרדיט: מיכאל אלמקייס, עיריית אשדוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*