עכשיו יותר מתמיד: זמן להתנהלות פיננסית חכמה

עכשיו יותר מתמיד: זמן להתנהלות פיננסית חכמה

המשבר הכלכלי החריף שמביאה מגפת הקורונה על המשק בארץ ובעולם כולו מאלצת את כולנו לעשות חושבים ולהתנהל כלכלית ופיננסית בצורה חכמה ומושכלת ככל הניתן. קופות גמל עשויות להיות אחד מאפיקי ההשקעה היציבים והבטוחים ביותר במיוחד בתקופה כזו.

אפיקי חיסכון והשקעה רבים ושונים עומדים בפני כל אחת ואחד מאיתנו כיום, בעולם בו שוק ההון והמערכת הפיננסית הן מערכות מורכבות ועשירות בהזדמנויות ואפשרויות יותר מאי פעם בעבר. אך החודשים האחרונים, במהלכם סובלים מיליוני ישראלים ומיליארדי אנשים בכל העולם ממשבר כלכלי המסתמן כאחד הגדולים בתקופתנו, מביאים רבים מאיתנו לחשב מסלול מחדש ולנסות להתנהל בצורה בטוחה ומושכלת יותר מבחינה צרכנית, פיננסית וספציפית מבחינת החסכונות לעתיד בהם אנו מפקידים את כספנו. בעוד קופות גמל מהוות את אחד מאפיקי ההשקעה האטרקטיביים ביותר, במיוחד בתקופה כמו זו הנוכחית, חשוב לכל מי שמעוניין לחסוך לעתיד, עבורו או עבור ילדיו, להכיר את האפשרויות הללו.

קופת גמל להשקעה כחיסכון אטרקטיבי לטווח הארוך

קופת גמל להשקעה מהווה מזה כמה שנים טובות את אחד ממכשירי החיסכון האטרקטיביים ביותר במשק, ופנייתם של אינספור ישראלים לאפיק השקעה וחיסכון זה בשנים האחרונות מוכיחה זאת.

בין הסיבות לאטרקטיביות של קופות הגמל להשקעה לעומת מוצרים פיננסיים אחרים ניתן למנות את התנאים המיוחדים והאטרקטיביים המאפיינים חיסכון זה – ניתן למשוך אותו בכל שלב ובכל גיל (בניגוד לחסכונות ארוכי טווח אחרים בהם קיימות הגבלות על הגילאים והמועדים בהם ניתן למשוך את הכסף), ניתן להתנייד בין מסלולי השקעה סולידיים יותר או פחות ללא הגבלה או תשלום נוסף ובכל נקודת זמן, ניתן לבחור מסלולי השקעה מסוגים שונים בהתאם להעדפות הלקוח ובהתאם למתרחש בשוק באותו זמן וכו'. במיוחד בזמנים כאלו, בהם השוק נמצא בסוג של הקפאה וצפוי להיכנס למיתון ואיננו יכולים לדעת מה יקרה בעוד כמה חודשים, מועיל להחזיק בחיסכון בו ניתן לעבור בכל רגע לאפיק סולידי יותר.

אפשרות לחסוך גם עבור הדורות הבאים

יתרון משמעותי נוסף של קופות גמל בכלל וקופת גמל להשקעה בפרט, היא האפשרות להשתמש במכשירים אלו גם לצורך בניית חיסכון עבור הדורות הבאים. בקופת הגמל להשקעה ניתן לפתוח חשבון אשר יהי על שמם של הילדים או הנכדים שלנו, ולהפקיד לו סכום חודשי או שנתי, על פי העדפותינו. חיסכון זה יצטבר ויחכה לילדים או לנכדים עד שירצו או יהיו צריכים להשתמש בו.

דווקא האפשרות לחסוך עבור הילדים והנכדים שלנו מדברת אל אנשים רבים במועדים בלתי וודאיים ומאיימים דוגמת אלו של החודשים האחרונים. בעוד רמות אי הוודאות במשק גואות ומגיעות לשיאים חסרי תקדים כאשר אף אחד אינו יודע בוודאות לאן יוליך משבר הקורונה במישור הכלכלי, הידיעה כי ניתן להשתמש במכשירים פיננסיים אטרקטיביים ויעילים דוגמת קופות גמל להשקעה לצורך חיסכון עבור הילדים שלנו, מביאה לרבים רוגע וביטחון בעתיד אשר כל כך נחוצים בעולם ובארץ בדיוק עכשיו…

לפירוט מסלולי אפיקי חיסכון וסוגי קופות גמל גלשו לכתובת https://www.clalbit.co.il/providentfund/ . לפרטי תוכנית קופת גמל להשקעה היכנסו לדף

צילום: האוס אין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*