עכשיו באשדוד: חיסונים בתוך בתי הספר התיכונים

עכשיו באשדוד: חיסונים בתוך בתי הספר התיכונים

בתי הספר התיכוניים מצטרפים למבצע החיסונים הגדול שעורכת העירייה והחל ממחר יוכלו בני ה-16 ומעלה להתחסן ולזכות בפרסים. בעירייה מאמינים כי בסופו של יום עוד מאות צעירים יצטרפו למעגל המחוסנים ויתרמו את חלקם לחוסנה הבריאותי של העיר. על המבצע אחראים מינהל החינוך ומטה הקורונה.

עיריית אשדוד מודיעה כי היא מרחיבה את מבצע החיסונים גם לבתי הספר העל יסודיים, והחל ממחר (2/3) יגיעו ניידות של מד"א למתחם בתי הספר ויחסנו כל תלמיד מעל גיל 16. גם הפעם אין צורך להזמין תור מראש או להגיע עם הפנייה. כל מה שנער או נערה מתבקשים לעשות זה להגיע עם ת.ז ואישור הורים, ולהתחסן!

על מנת לעודד את התלמידים לבוא ולהתחסן, מציעה העירייה פרסים במתכונת תחרות. פרס על סך 5,000 ש״ח יוענק לשכבה המצטיינת עם אחוז המתחסנים הגבוה. בעירייה מאמינים כי ההסברה בין כותלי בית הספר והתמריצים שיוענקו לתלמידים, יעודדו אותם לצאת ולהתחסן.

על ביצוע החיסונים אחראי מד"א אשר יפנה ניידות לבתי הספר התיכונים בעיר, וכל תלמיד מעל גיל 16 שיציג אישור הורים, יוכל להתחסן. בסופו של התהליך, גם תלמידי י"א י"ב יצטרפו למעגל המתחסנים בארץ ויבטיחו כי המגמה החיובית שנראית לאחרונה, תימשך ותצבע את העיר בירוק.

בעירייה מבטיחים שלכל מתחסן צעיר יוענק מטען נייד ולשכבה מצטיינת שתשיג אחוז מתחסנים גבוה, יוענק פרס בסך 5,000 ש״ח ופרסים נוספים לשכבה. "העיקר שיבואו ויתחסנו כי אחרי הכל זה מה שיבטיח את הבריאות של כולנו ואת חזרתנו לשגרה" אומרים בעירייה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*