עירוני מחכה לנתיבות, האדומים יוצאים למושב מצליח

עירוני מחכה לנתיבות, האדומים יוצאים למושב מצליח

לאחר שלא שיחקה במהלך השבוע שעבר בעקבות הפסקת הפעולה של מכבי שגב שלום, תעלה מחר(שישי\13:00) מכבי עירוני אשדוד על כר הדשא ב"סינטטיקו" למשחק בית מול עירוני נתיבות, למסגרת המחזור התשעה עשר של ליגה ב' דרום ב'.

חניכיו של שרון מרציאנו שנמצאים במקום הרביעי בטבלה, עם שתי נקודות מתחת לגבעת זאב, אך גם עם משחק אחד פחות. יודעים שהשאיפה מתחילת העונה לסיים את הליגה במקום הראשון ולהבטיח עלייה אוטומטית לליגה א', כנראה נראית כרגע כמאין חלום באספמיה.

המטרה כעת היא לנסות ולאסוף את כרטיס העלייה דרך משחקי הפליאוף בתום העונה.
היריבה מחר מנתיבות, עשתה חיים קשים לעירוני בסיבוב הראשון, כשניצחה אותה באצטדיון הביתי שלה בתוצאה 3-1.

מי שימשיך להיות התלות הגדולה ביותר בהרכב של מרציאנו הוא כמובן הקפטן החדש אריאל טרבלסי, שבמחזורים האחרונים מאז עזיבת השחקנים המשמעותיים, סוחב על גבו את רוב מלאכת הקבוצה הצהובה.

ובצד האדום של העיר

האדומים יוצאים למושב מצליח למשחק חוץ (13:00)מול הפועל רמלה. שימו לב לנתונים המדהימים לגבי היריבה מחר של שחקניו של פיני עייש.
רמלה ממוקמת במקום האחרון בליגה כשבמאזנה עד כה 0 נקודות. ותוסיפו לזה את יחס השערים ההזוי שלה שעומד על שישה שערי זכות לעומת תשעים שערי חובה! וכל זה לאחר 12 משחקי ליגה.

מתוך 90 שערי החובה אגב, האדומים מאשדוד אחראים על תשעה-עשר אותם חוררו די בקלות לרשת של הרמלאים בסיבוב הראשון כשניצחו במחזור הפתיחה, 19-0.
החלוץ האדום וורקאט גאדיף ממשיך להוביל את טבלת מלכי השערים של הליגה עם 20 כיבושים עד כה. מי שייעדר מהמשחק מחר הוא הבלם גולן עמוס, משנפצע כבר בדקה השניה במשחק הליגה הקודם, משחק העונה מול קרית עקרון.

הנה דברים שאמר מכן הקבוצה סאמר גונדי עבור הקהל האדום והדוחף:
"אני קודם כל רוצה להגיד ממש תודה לקהל הענק והמיוחד שלנו. אני אתן את כל מה שיש לי במגרש בשביל להביא את ה3 נקודות ושנעלה ליגה בשביל החיוך של האוהדים שלנו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*